مسابقات والیبال جایزه بزرگ سرداران و شهیدان سوادکوه برای انتخاب بازیکنان تیم زیراب برای حضور در لیگ یک کشور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۲۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۵ 05 August 2015
به گزارش  تابناک از مازند اسپرت ، جمشید خادمی در جلسه بررسی برگزاری مسابقات والیبال سوادکوه با اشاره به اینکه دور مقدماتی مسابقات والیبال جایزه بزرگ سرداران و شهیدان سوادکوه دو یا سه هفته قبل از ماه رمضان سال آینده و با توافق تیم‌ها برگزار خواهد شد، گفت: این مسابقات به صورت آزاد و با حضور تیم‌های مختلف برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه برآورد اولیه از حضور حداقل 20 تیم حکایت می‌کند و جوایز تیم اول 15 تا 20 میلیون تومان، تیم دوم 10 تا 15 میلیون تومان و تیم سوم 5 تا 10 میلیون تومان برآورد می‌شود، افزود: رایزنی‌های اولیه با اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران، اداره ورزش و جوانان شهرستان سوادکوه، هیئت والیبال سوادکوه و استان انجام شده است.
خادمی به رایزنی‌های خود با مدیر‌کل ورزش و جوانان مازندران و رحمت نوریان و رضا عرب از مربیان تیم ملی اشاره و خاطرنشان کرد: جلسه‌ای با رئیس هیئت والیبال مازندران و آغاز اجرای این مسابقات انجام می‌شود.
مربی و بازیکن تیم والیبال سوادکوه با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات جایزه بزرگ والیبال جام سرداران و شهیدان سوادکوه به منظور انتخاب بازیکنان قدرتمند در تیم زیراب و حضور در لیگ یک والیبال کشور است، اظهار کرد: نزدیک به 15 سال والیبال بازی می‌کنم و 10 سال برای بانک ملی مازندران و کشور بازی کردم و در حال حاضر والیبال مازندران تک‌قطبی و در آمل خلاصه شده است و با حمایت مسئولان می‌توان از استعداد‌های شهر‌های دیگر هم استفاده کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار