بعد از قضاوت مطلوب در دیدارتراکتورسازی و استقلال، اشکان خورشیدی داور مازندرانی به‌عنوان داور دیدار پرسپولیس و پدیده انتخاب شد.
کد خبر: ۷۱۶۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸ 18 February 2019

 

بعد از قضاوت مطلوب در دیدارتراکتورسازی و استقلال، اشکان خورشیدی داور مازندرانی به‌عنوان داور دیدار پرسپولیس و پدیده انتخاب شد.

مازندران در لیگ‌های فوتبال کشور همان‌طور که فوتبالیست‌ها و مربیان زیادی دارد، در بحث داوری هم از داوران جوانان و باارزشی برخوردار است.

از حضور سیدوحید کاظمی و اشکان خورشیدی تا رضا عادل و جوانانی مثل باشنده و خسروی و ... در فوتبال و حضور نصیرلو، محمدنژاد و ... در فوتسال، برای همگان نوید بخش روزهای خوشی برای داوری فوتبال و فوتسال کشور به‌ویژه به‌ مازندرانی‌ها می‌دهد.

اشکان خورشیدی که چند باری است به همراه فغانی یکی از گزینه‌های قضاوت در شهرآورد پایتخت است، به‌علت ابتلای علیرضا فغانی به بیماری آنفلوانزا و تب و لرز شدید، خورشیدی به‌عنوان داور دیدار پرسپولیس و پدیده معرفی شد تا برای دومین هفته پیاپی این داور مازندرانی محک جدی بخورد.

دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال اعلام کرد با توجه به گزینه‌های مختلف برای قضاوت این مسابقه حساس و با توجه به قضاوت مطلوب اشکان خورشیدی در مسابقه تراکتورسازی و استقلال، وی جهت قضاوت این مسابقه برگزیده شد.

با توجه به رضایت دپارتمان داوری و همچنین قضاوت‌های بی نقص خورشیدی و داوران مازندرانی، بعید نیست بعد سال‌ها، امسال برای قضاوت دربی به گزینه‌های مازندرانی اعتماد شود.

اشکان خورشیدی و تیم داوری مازندرانی یکی از گزینه‌های اصلی قضاوت در شهرآورد استقلال و پرسپولیس هستند.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار