امام جمعه موقت ساری تاکید کرد: دستاوردهای نظام به صورت منطقی به مردم بیان شود.
کد خبر: ۷۰۷۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۲ 25 January 2019

حجت‌الاسلام یوسف یوسف ‌پور در خطبه‌ های نماز جمعه سیاسی عبادی مصلی ساری، با اشاره به حماسه 6 بهمن سال 1360 در شهرستان آمل از این حماسه به عنوان نقطه عطفی یاد و اظهار کرد: دشمن تصور کرده بود اگر مراکز سپاه و بسیج به آنها بپیوندد می ‌توانند مازندران را به چنگ در آورده و کنترل همه چیز را در دست بگیرند اما مردم آمل با درایت خود این توطئه را خنثی کردند.

وی گفت: ملت ایران با اقتدار در 40 سالگی شعار مرگ بر آمریکا را سر می‌دهد و از 23 بهمن امسال دوره دوم چهل سالگی را با همان صلابت قبل آغاز می کند.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به 40 سالگی انقلاب گفت: با همه دشمنی‌های استکبار جهانی انقلاب اسلامی با اقتدار به چهل سالگی رسید و چهل سال ایثار، شهادت، استقامت و استقلال آزادی و جمهوری اسلامی را به دست بگیرد.

یوسف ‌پور ادامه داد: وظیفه مسئولان، رسانه‌ها و مردم این است از ولایت فقیه و خون شهیدان دفاع کنند و دولت نیز باید به مردم که با تمام مشکلات پای نظام ایستاده‌اند خدمت‌ رسانی داشته باشند.

وی تاکید کرد: رسانه‌ها دستاوردهای نظام را در تمام حوزه‌ها به صورت منطقی بیان کنند و به نقدها و آسیب‌ها با رعایت وحدت اجتماعی بپردازند و با وجود مشکلات زیاد نقد ها باید بدون آسیب بیان شود.

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار