سرمربی تیم ماشین سازی تبریز اعلام کرد تیمش 60 تا 70 درصد آماده حضور در نیم فصل دوم شده است.
کد خبر: ۷۰۷۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶ 24 January 2019

رضا مهاجری پس از تساوی بدون گل مقابل پرسپولیس در بازی تدارکاتی گفت: بازی تدارکاتی بود، در چنین مسابقاتی می‌توانیم آزمون و خطا کنیم،‌ این آخرین بازی تدارکاتی ما بود و سعی کردیم به شرایط بازی نزدیک‌تر شویم. 

وی افزود: ما به شدت تمرین کرده بودیم و امروز ۶۰ تا ۷۰ درصد به آمادگی‌مان رسیده‌ایم، اما هنوز با آمادگی ایده‌آل‌مان فاصله داریم.

مهاجری با اشاره به فرصت‌سوزی بازیکنان تیمش گفت: ما دو سه موقعیت گلزنی را به راحتی از دست دادیم، باید در بازی مقابل تیم‌هایی مثل پرسپولیس و استقلال از موقعیت‌های گلزنی‌مان استفاده کنیم، همچنین باید تیم را تقویت کنیم. 

سرمربی ماشین‌سازی در مورد اعتراضش به داوری گفت: به هر حال گذشت، دیگر بهتر است در این مورد صحبتی نکنیم. 

وی در مورد استفاده از کمک‌داور ویدئویی در نیم فصل دوم لیگ برتر اظهار داشت: اگر قرار است این اتفاق بیفتد اتفاق خوبی است، امیدوارم که بازبینی صحنه‌ها به درستی انجام شود.

وی در مورد بازگشت داریوش شجاعیان به ماشین‌سازی گفت:‌ در این مورد بهتر است از نصیرزاده مدیرعامل باشگاه سؤال کنید، من در مورد مسائل فنی پاسخگو هستم، البته شجاعیان بازیکن خوبی است و هر تیمی دوست دارد چنین بازیکن باکیفیتی داشته باشد، ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم.  

وی در مورد وضعیت  بدنی بازیکنان تیمش گفت: فکر می‌کنم تا دوشنبه و سه‌شنیه بدن بازیکنان ما به شرایط خوب برسد و بدن‌ها باز شود، فقط یوسف سیدی را به دلیل مصدومیت دراختیار نداریم. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :