معاون فرهنگی امور جوانان استان یزد؛
معاون فرهنگی امور جوانان استان یزد گفت: با محور قرار دادن کار آفرینی به اشتغال زایی و توانمند سازی کشور می‌ رسیم.
کد خبر: ۷۰۷۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۲ 24 January 2019

احمد طالبی معاون فرهنگی امور جوانان استان یزد در چهارمین نشست ساماندهی امور جوانان در شهرستان مهریز گفت: با محور قرار دادن کارآفرینی به اهداف عالی از جمله اشتغال زایی و توانمند سازی ۲۵ درصد نیروی کار کشوربا حضور جوانان با انگیزه و تحصیل کرده محقق می‌شود.

وی افزود: دشمنان نقطه ضعف کشور که وابستگی اقتصادی به یک کالای خاص و آسیب پذیری است را نشانه رفته اند.

طالبی ادامه داد: همه باید زمینه را برای مشارکت جوانان علاقه‌مند در میدان کار و فعالیت‌های مختلف مورد نیاز جامعه بر اساس سلائق آن‌ها فراهم کنیم.

وی گفت: توانمند سازی جوانان در بخش‌های مختلف، ارائه آموزش‌های مناسب در زندگی، نظارت بر آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی به خصوص در فضای کنونی به خاطر ابزار‌های نوین ارتباطی و همچنین اعتماد سازی به جوانان و واگذاری امور مهم به آن‌ها دغدغه مهم کشور باشد.

طالبی ادامه داد: کارآفرینی با بیش از ۱۵ سال سابقه در کشور مهم‌ترین ابزار درآمد زا است و باعث ایجاد سلامت و ارزش اجتماعی برای جامعه می‌شود.

کارشناس امور جوانان تصریح کرد: کارآفرینی با برنامه ریزی موفق می‌تواند مشکل ۴۰۰۶ فاصله طبقاتی را برطرف کند.

وی ادامه داد: همه دستگاه‌های دولتی مجری طرح کارآفرینی و تولید کلا‌های مفید و به ایجاد درآمد زایی از سوی کار آفرین‌ها پیش قدم باشند.

محمد زارع معاون فرماندار مهریز گفت: در شهرستان مهریز در خصوص مهارت آموزی توسعه خوبی در خصوص اشتغال پایدار انجام گرفته است.

وی افزود: برگزاری دوره آموزشی با عنوان مفاهیم کارآفرینی، تدوین کتاب کارآفرینی، طرح کارسوق دانش آموز، طرح ایده شو دانش آموزی و کارگاه آموزشی تربیت فرزندان کارآفرین انجام شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار