با تلاش و کوشش شبانه روزی همه بزرگواران و شرکت بین المللی هلدینگ و ریاست کارگرو‌های تخصصی و هوشمند سازی دکتر سای‌ها و به لطف و عنایت خداوند، شعبه دفتر مرکزی این شرکت در کشور ترکیه در شهر استانبول برای انجام امورات فروش در خصوص محصولات و کالا‌های ایرانی دایر شده است.
کد خبر: ۷۰۶۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴ 22 January 2019

 به گزارش تابناک مازندران، خبرگزاری هوافضای کشور گزارش داد که کارگروه تخصصی هوشمندسازی نوین داروهای گیاهی وشیمیایی پرفسورپرویزنوری سایها وعلوم انسانی سلمان مهدوی شعبه دفتر مرکزی این شرکت هوافضا در کشور تركيه دایر گردید

داير شدن شعبه دفتر مرکزی شرکت هوافضا در کشور تركيه
 بر اساس این گزارش ، ‌روابط عمومی این شرکت در اطلاعیه ای اعلام کرد » به استحضار همه بزرگواران و شرکت بین المللی هلدینگ و رياست كارگروهاي تخصصي و هوشمند سازي دكتر سايها ميرساند كه به لطف و عنايت خداوند و تلاش و كوشش شبانه روزي ايشان ، شعبه دفتر مرکزی این شرکت در کشور تركيه در شهر استانبول نیز براي انجام امورات فروش در خصوص محصولات و كالاهاي ایرانی داير شده است .
ايراني از قبيل صنايع دستي ,محصولات غذايي,كشاورزي و صنعتي... که در جلسات متعدد ، صحبت از ایجاد بازار هدف پایدار می رفت در این کشور ، بعنوان سکوی پرش برای سایر کشورها شکل گرفت.

داير شدن شعبه دفتر مرکزی شرکت هوافضا در کشور تركيه
 
لازم به ياداوري است با توجه به جلسات متعددي كه با همكاران ارجمند داشتند ، مشكل تمام توليد كنندگان ما فروش محصولات بود كه اين معضل به همت دكتر سايها در تركيه حل شد .

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار