بخشدار مرکزی نکا گفت: مشارکت در طرح‌های هادی در بخش مرکزی نکا جزو بخش‌های پیشگام استان مازندران به شمار می‌آید که اقدامات بسیار مناسبی در این زمینه به شکل مشارکتی در حال انجام است.
کد خبر: ۷۰۳۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۰ 16 January 2019

 عقیل محمودی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما با اشاره به اقدامات مناسب صورت گرفته در سطح بخش مرکزی نکا، اظهار کرد: در راستای حل مشکل گاز روستاها، گازرسانی به چندین روستای بخش مرکزی نکا انجام گرفته است.

وی افزود: برخی فرسودگی‌ها نیز در زیرساخت‌های شبکه آب و فاضلاب روستایی بخش مرکزی وجود دارد که با پیگیری‌های انجام شده به عنوان پروژه‌های دارای اولویت به آب منطقه‌ای استان اعلام شده که مجتمع‌های آبرسانی ‌شهید اسفندیاری و شهدای پی‌رجه در اولویت قرار دارند.

بخشدار مرکزی نکا پیشرفت مراحل اجرای طرح‌های هادی در این بخش شهرستان نکا را مطلوب ارزیابی و خاطرنشان کرد: اجرای طرح هادی و آسفالت روستاها در بخش مرکزی نکا با مشارکت بسیار خوب مردم انجام شده و بخشی از آن نیز در مراحل اجرایی قرار دارد.

این مسئول اضافه کرد: برای انجام هرچه بهتر طرح‌ها با مشارکت مردم، در روستاها حضور یافته و با مردم به صورت مستقیم مصحبت شده است که با استقبال بسیار خوب مردم نیز مواجه گشته است.

وی گفت: به عنوان مثال در روستای قلعه‌سر دو مسیر در حال انجام اقدامات زیرسازی و اجرای طرح هادی است که یک در مسیر روستا به طول 900 متر و مسیر دیگر به طول 300 متر خود مردم عقب‌نشینی‌ها و زیرسازی‌ها را انجام داده و دولت آسفالت را به صورت رایگان برای روستا انجام می‌دهد.

* ایمن‌سازی مسیر طوسکلا به حسین‌آباد

محمودی با اشاره به رشد چشمگیر مشارکت و استقبال مردمی نسبت به اجرای طرح‌های مشارکتی در روستاها به‌خصوص طرح‌ هادی و آسفالت معابر، تصریح کرد: مردم خیلی خوب پای کار آمده‌اند.

وی افزود: مشارکت در طرح‌های هادی در بخش مرکزی نکا جزو بخش‌های پیشگام استان مازندران به شمار می‌آید که اقدامات بسیار مناسبی در این زمینه و به این شکل در حال انجام است.

بخشدار مرکزی نکا با بیان رفع مشکل شانه خطرناک مسیر طوسکلا به حسین آباد در این بخش نیز، اذعان کرد: شانه خطرناک این مسیر که با ارتفاع زیاد در هنگام کار وجود داشته به طور کامل پر شده، ایمن سازی‌های لازم نیز صورت پذیرفته و خطری از این بابت خودروها را تهدید نمی‌کند البته باقی عملیات اجرایی درحال انجام است که امیدواریم هرچه سریعتر به بهره‌بردرای برسد.

وی بریدگی‌های جاده نکا به نیروگاه را یکی دیگر از نکات رفاهی قابل توجه حوزه راه بخش مرکزی برشمرد و گفت: نوع قرار گرفتن بریدگی‌ها، فاصله یک بریدگی تا بریدگی بعدی در کنار سرعت‌کاه‌ها مواردی هستند که باید بیشتر به آن‌ها توجه شود.

بلاغ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار