رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران گفت: با توجه به ورود سامانه سرد بارشی از روز گذشته به کشور و استان مازندران، تردد خودروها در دو محور هراز و کندوان با زنجیر چرخ الزامی است. به گزارش خودرونویس، علیرضا قدمی با بیان اینکه درحال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌ صورت عادی و روان اما سطح جاده ها لغزنده است، اظهارکرد: از لحاظ جوی در ارتفاعات "هراز و کندوان" شاهد بارش برف هستیم.
کد خبر: ۷۰۳۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸ 15 January 2019

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران گفت: با توجه به ورود سامانه سرد بارشی از روز گذشته به کشور و استان مازندران، تردد خودروها در دو محور هراز و کندوان با زنجیر چرخ الزامی است.
به گزارش خودرونویس، علیرضا قدمی با بیان اینکه درحال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌ صورت عادی و روان اما سطح جاده ها لغزنده است، اظهارکرد: از لحاظ جوی در ارتفاعات "هراز و کندوان" شاهد بارش برف هستیم.

ا توجه به ورود سامانه سرد بارشی از روز گذشته به کشور و استان مازندران، تردد خودروها در دو محور هراز و کندوان با زنجیر چرخ الزامی است همچنین از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ در این دو محور ممانعت خواهد شد.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان به اینکه ریزش سنگ و رانش معمولا در فصول سرد سال پدیده‌ای طبیعی است، ادامه داد: لازم است رانندگان از محورهای کوهستانی مازندران با احتیاط تردد کنند تا دچار حادثه نشوند.

قدمی با بیان اینکه انسداد شبانه محور کندوان از روزهای پایانی مهرماه آغاز شده و تا 20 اسفند ادامه دارد، تصریح کرد: این محدودیت از ساعت 21 تا ساعت 5 بامداد روزهای شنبه تا سه‌ شنبه به ‌جزء روزهای تعطیل اعمال می‌شود که در مدت اجرای محدودیت هراز و سوادکوه به ‌عنوان محورهای جایگزین اعلام شدند.

وی با اشاره به ثبت بیش از 300 هزار مورد تخلف سرعت سال گذشته توسط دوربین ‌های جاده‌ای در مازندران، بیان کرد: طی 9 ماهه امسال نیز حدود 200 هزار تخلف سرعت توسط دوربین‌ های جاده‌ای در راه‌های مازندران به ثبت رسیده است.

وی یادآور شد: برخی از رانندگان قبل از رسیدن به این دوربین‌ها سرعت خود را کم کرده ولی باید بدانند این دوربین‌ها هوشمند و فاصله بین دو دوربین را نیز محاسبه می‌کنند، بنابراین مهم‌ترین توصیه ما به رانندگان توجه به سرعت مطمئنه است.
رئیس پلیس راه مازندران گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به ‌طور شبانه‌روز آماده پاسخگویی درباره آخرین وضعیت راه ‌های استان است.
منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار