عصر روز دوشنبه در سه راه باغ وحش در منطقه ساحلی گهرباران مازندران یکی از اهالی در حاشیه جاده متوجه گونی بزرگی شد که کنار خیابان رها شده بود.
کد خبر: ۷۰۱۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۳ 09 January 2019

عصر روز دوشنبه در سه راه باغ وحش در منطقه ساحلی گهرباران مازندران یکی از اهالی در حاشیه جاده متوجه گونی بزرگی شد که کنار خیابان رها شده بود.
جی پلاس، وی با توجه به وضعیت گونی خاکستری رنگ و انتشار بوی نامطبوع از آن بسرعت با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفته و مأموران را در جریان ماجرا قرار داد. دقایقی بعد تیمی از مأموران خود را به محل مورد نظر رسانده و تحقیق در این باره را آغاز کردند. آنها بعد از باز کردن گونی با جسد زن جوانی روبه‌رو شدند که چند روزی از مرگش می‌گذشت.

دقایقی بعد بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب میاندرود در جریان ماجرا قرار گرفته و به همراه تیمی از متخصصان پزشکی قانونی خود را به محل کشف جسد رساند.

در جریان تحقیق و بررسی‌ها، پلیس اطلاعاتی به‌دست آورد که نشان می‌داد قربانی حادثه سعیده 27 ساله اهل قائمشهر بوده که چند سال قبل ازدواج کرده و یک فرزند نیز دارد اما مدتی بعد از طلاق با پسر جوانی از اهالی شهرستان ساری آشنا شده و با وی در ارتباط بوده است. تحقیقات تکمیلی پلیس نشان می‌دهد که چند روز قبل از پیدا شدن جسد زن جوان، وی به همراه پسر ساروی برای تفریح به منطقه ساحلی گهرباران رفته بودند اما از آن روز به بعد دیگر کسی از سرنوشت آنها اطلاعی نداشت.
در ادامه، پلیس چند تکه لباس مردانه را نیز در همان حوالی پیدا کرد که نشان می‌داد متعلق به همان پسر جوانی است که همراه این زن بوده است.

به دستور بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب میاندرود، جسد زن جوان برای تعیین علت و زمان مرگ به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

به‌گفته دکتر عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران، کاوش‌های تخصصی صورت گرفته روی جسد قربانی حادثه مشخص کرد که علائم کم رنگی از آثار ضرب و جرح روی قسمت‌هایی از بدن وی وجود دارد اما علت اصلی مرگ خفگی بر اثر مسمومیت با گاز co بوده است.

وی همچنین افزود: از آنجایی‌ که خفگی با گاز باید در فضای سربسته انجام گرفته باشد، احتمالاً قربانی حادثه در محل دیگری فوت شده و جسدش بعد از جاسازی در داخل گونی به این منطقه انتقال داده شده است.
اما ناپدید شدن پسر جوانی که همراه این زن بوده، بر پیچیدگی‌های این پرونده افزود و کارآگاهان تلاش خود را برای یافتن اطلاعی از سرنوشت وی به کار بستند تا بتوانند بخش‌های مبهم این پرونده را رازگشایی کنند. در حالی که چند فرضیه در دستور کار پلیس قرار داشت سرانجام صبح دیروز جسد پسر جوان نیز در منطقه سنگ لته پیدا شد. این در حالی بود که دست و پای وی نیز بسته شده و داخل گونی قرار داشت. با انتقال جسد به پزشکی قانونی مشخص شد وی نیز بر اثر گازگرفتگی جان باخته است. بدین ترتیب کارآگاهان احتمال می‌دهند که قربانیان حادثه برای تفریح به سواحل گهرباران رفته و در آنجا خانه‌ای اجاره کرده باشند اما بر اثر گازگرفتگی هر دو جان خود را از دست داده‌اند و صاحبخانه نیز با دیدن اجساد آنها و برای فرار از مشکلات قانونی و تبعات این حادثه اجساد هر یک از آنها را در منطقه‌ای رها کرده است. در حال حاضر تحقیقات برای رازگشایی از این پرونده مرموز ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار