در دیدار نماینده کهگیلویه بزرگ با وزیر ورزش و جوانان؛
نماینده کهگیلویه بزرگ دیروز اول دیماه سال جاری در مورد حل چند مشکل در حوزه ورزش با دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان دیدار کرد.
کد خبر: ۶۹۳۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۸ 23 December 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، نماینده کهگیلویه بزرگ در دیدار با دکتر سلطانی فر اظهار داشت: جوانان ورزشکار شهرستان های چهارگانه و بخش های تابعه از نظر امکانات ورزشی در محرومیت بسر می برند که توسعه ورزشی و رفع مشکلات ورزشکاران، نیازمند اختصاص بودجه و توجه بیش از پیش وزیر ورزش و جوانان است.

عدل هاشمی پور ابراز داشت: استادیوم ورزشی شهر قلعه رئیسی با وجود آماده بودن زیرساخت های آن، فاقد چمن است که از وزیر ورزشو جوانان تقاضا دارم دستور لازم را جهت تأمین اعتبار آن صادر نمایند.

در ادامه، نماینده کهگیلویه بزرگ تیم هندبال فرازبام دهدشت را شایسته توجه وزارت ورزش دانست و عنوان کرد: این تیم از سرمایه های ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد است که پیشرفت و رفع مشکلات آن نیازمند توجه ویژه وزارت ورزش و همکاری مسئولان استانی است.

وزیر ورزش و جوانان با قدردانی از پیگیری های نماینده مردم کهگیلویه اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد باید در دو مرحله نسبت به تأمین اعتبار چمن ورزشگاه شهر قلعه رئیسی اقدام نماید.

سلطانی فر ابراز داشت: مبلغ 500 میلیون تومان از بودجه استانی و مبلغ 600 میلیون تومان از بودجه ملی به این امر اختصاص می یابد که مدیریت استان موظف است برنامه ریزی لازم را در این زمینه انجام دهد.

در پایان، وزیر ورزش و جوانان ضمن دستور به تحویل پکیج های ورزشی به شهرستان های چهارگانه، مبلغ 500 میلیون ریال نیز جهت مساعدت به تیم هندبال فرازبام دهدشت اختصاص داد.

 

دریافت 500 میلیون ریال مساعدت مالی برای تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت/ احداث ورزشگاه قلعه رئیسی با مساعدت 11 میلیارد ریالی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار