کد خبر: ۶۹۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۰ 31 July 2015
خط تولید چسب «اوره فرمالین» با فناوری صنعت کشور آلمان همزمان با افتتاح واحد روکش ملامینه در شرکت صنایع چوب اسالم راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صنایع عمومی تامین اجتماعی ظهر امروز در مراسم افتتاح خط تولید چسب «اوره فرمالین» در شرکت صنایع چوب اسالم اظهار کرد: خط تولید مذکور با تلاش کارکنان شرکت صنایع چوب اسالم با فناوری صنعت کشور آلمان راه‌اندازی شده است.

تقی خان‌بیگی به راهکار مدیریتی شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در طبقه‌بندی هلدینگ‌ها براساس صنایع مرتبط اشاره کرد و افزود: جایگاه شرکت سرمایه‌گذاری صنایع عمومی تامین اجتماعی در راستای مدیریت و واگذاری سهام شرکت‌هایی که در صنایع غیر هدف هستند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 وی با تاکید بر لزوم مدیریت پرتفوی و کاهش خطرپذیری سرمایه‌گذاری ناشی از شرکت‌های زیان‌ده، بیان کرد: کاهش خطرپذیری شرکت‌های خارج از راهبردهای شرکت سرمایه‌گذاری صنایع عمومی تامین اجتماعی و با مقیاس کوچک و همچنین آماده‌سازی این شرکت‌ها به منظور واگذاری و امور تصفیه طبق ضوابط و صرفه و صلاح مجموعه از مسئولیت‌های مهم این شرکت است.

خان‌بیگی خواستار توجه به نقش و ماهیت هلدینگ و همچنین تنوع صنایع و سهامداری شرکت‌ها در هلدینگ مذکور شد و تصریح کرد: شرکت سرمایه‌گذاری صنایع عمومی تامین اجتماعی بسیاری از کسب و کارهای کشت، دامداری، صنعت لوازم خانگی، گردشگری و ... را در بر می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صنایع عمومی تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: شرکت‌های کارتن ایران، کارتن البرز، صنایع کاغذسازی کاوه، صنایع چوب و کاغذ ایران چوکا، صنایع چوب و کاغذ مازندران، صنایع چوب خزر کاسپین، صنایع چوب اسالم، فیبر بابلسر، الیاف، تخته شهید باهنر، حریر خوزستان و محصولات کاغذی لطیف در حوزه سلولزی فعالیت می‌کنند.

وی به شرکت‌های حوزه کشت و دامداری در شرکت سرمایه‌گذاری صنایع عمومی تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: کشت و دامداری تکا، کشت و دامداری گلدشت نمونه اصفهان و کشت و دامداری ملاردشیر از شرکت‌های حوزه مذکور هستند.

خان‌بیگی با اشاره به شرکت‌های حوزه لوازم خانگی زیر مجموعه شرکت سرمایه‌گذاری صنایع عمومی تامین اجتماعی، یادآور شد: کارخانه‌های لوازم خانگی پارس، پارس الکتریک و ارج از شرکت‌های حوزه لوازم خانگی محسوب می‌شوند.

به گزارش فارس، طرح توسعه شرکت صنایع چوب اسالم با ظرفیت تولید سالانه 3 میلیون و 215 هزار متر مربع روکش ملامینه هم‌زمان با راه‌اندازی خط تولید چسب «اوره فرمالین» افتتاح شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار