تیم فوتبال خونه به خونه مازندران در هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال کشور عصر یکشنبه در خرمشهر مهمان کارون اروند می باشد.
کد خبر: ۶۹۰۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۹ 14 December 2018

به گزارش فرتاک ورزشی،

خونه به خونه در حالی مقابل نماینده فوتبال خرمشهر قرار خواهد گرفت که هر دو تیم در قعر جدول قرار دارند و برای بقا در لیگ تلاش می‌کنند. این تیم ۱۰ امتیازی در صورتی که بتواند کارون اروند را شکست دهد با ۱۳ امتیاز می تواند جای این تیم را در رده سیزدهم جدول رده‌بندی از آن خود کند و حتی نیم نگاهی به رده دوازدهم داشته باشد.

با این تفاسیر، می توان این دیدار را یکی از دیدارهای ۶ امتیازی هفته پایانی لیگ یک برشمرد.

نکته جالب دیگر در مورد این دیدار را می‌توان در اکبر میثاقیان جستجو کرد. سرمربی فعلی تیم خونه به خونه در نیم فصل اول در تیم کارون اروند خرمشهر حضور داشت و بلاشک تقابل سرمربی خونه به خونه با تیم سابق خود می تواند بر جذابیت های این دیدار بیافزاید و صد البته بر انگیزه بازیکنان خونه به خونه را برای برای سرافرازی مربی شان بیافزاید.

و اما این دیدار را از یک منظر دیگر نیز می توان دید. خونه به خونه ای ها بارها و بارها در استان خوزستان مقابل نمایندگان این استان قرار گرفته اند و جالب اینجاست که حتی یک بار نیز متحمل شکست مقابل این تیم‌ها نشده اند تا از خوزستان به عنوان سرزمین خوشبختی بابلی ها یاد شود. آخرین دیدار خونه به خونه در خوزستان، به بازی فصل گذشته این تیم مقابل استقلال خوزستان در نیمه نهایی جام حذفی برمی گردد که تا سالها در یاد فوتبال دوستان مازنی خواهد ماند.

یقیناً به شاگردان اکبر میثاقیان تمایل زیادی دارند تا به روند شکست ناپذیری خونه به خونه در دیار سرفراز خوزستان ادامه دهند.

تنها شکست سنگین خونه به خونه در بازی های بیرون از خانه مقابل مس کرمان رقم خورد و این تیم در سایر دیدارها تنها با اختلاف یک امتیاز به شکست خورد. هرچند آنها سه هفته گذشته در ارومیه موفق شدند تیم خوب و سرسخت ۹۰ را با دو گل شکست دهند تا نشان دهند در بازی های بیرون از خانه تیم دست و پا بسته ای نیستند.

باید دید اکبر اوتی و شاگردانش تعطیلات نیم فصل را خاطره ای خوش آغازخواهند کرد یا خیر؟

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار