درخشش سه بازی متوالی مازندرانی ها برای پرسپولیس
نکته جالب گلزنی علیپور بازیکن مازندرانی برای پرسپولیس بود. جالب این که در دوبازی قبلی پرسپولیس هم که این تیم به دو برد یک برصفر مقابل تیمهای ماشین سازی و ذوب آهن شده بود ، خلیل زاده دیگر بازیکن مازندرانی پرسپولیس، زننده هر دو گل 3 امتیازی این تیم بود .
کد خبر: ۶۸۸۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۸ 09 December 2018

به گزارش تابناک مازندران،نکته جالب گلزنی علیپور بازیکن مازندرانی برای پرسپولیس بود. جالب این که در دوبازی قبلی پرسپولیس هم که این تیم به دو برد یک برصفر مقابل تیمهای ماشین سازی و ذوب آهن شده بود ، خلیل زاده دیگر بازیکن مازندرانی پرسپولیس، زننده هر دو گل 3 امتیازی این تیم بود .

براساس این گزارش، جالب تر این که هر دو پاس گل سه امتیازی پرسپولیس در دو بازی پیش توسط امید عالیشاه دیگر بازیکن مازندرانی برای پرسپولیس ارسال شد

در واقع تیم پرسپولیس 7 امتیاز خود در سه بازی متوالی پیش را مدیون بازیکنان مازندرانی است .

 دو تیم فوتبال پرسپولیس و سپاهان در دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۶:۱۰ در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تساوی یک - یک به پایان رسید تا رکورد شکست‌ناپذیری دو تیم در لیگ هجدهم ادامه پیدا کند.

پورقاز در دقیقه ۷۴ سپاهان را پیش انداخت اما پرسپولیس با پنالتی علیپور در دقیقه ۸۹ به بازی برگشت.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، محمد ایرانپوریان، عزت‌الله پورقاز، سیاوش یزدانی، سعید آقایی، مهدی کیانی، حامد بحیرایی(۴۵- خالد شفیعی)، ولادیمیر کومان(۸۲- بختیار رحمانی)، مهرداد محمدی(۵۴- ساسان انصاری)، سجاد شهباززاده و کیروش استنلی.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، سیامک نعمتی، شایان مصلح، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، بشار رسن، امید عالیشاه(۸۴- محمدامین اسدی -۹۰+۲ محسن ربیع‌خواه)، علی علیپور و گادوین منشا.

نیمه اول

سپاهان بازی را هجومی‌تر از مهمان آغاز کرد و با سانتر از کناره‌ها روی دروازه‌ پرسپولیس خطرآفرین شد که ضربه‌های سر کی‌روش از کنار دروازه به بیرون رفت.

پس از حمله‌های سپاهان، بازی در میانه‌های میدان درگیرانه دنبال شد و پرسپولیس هم توانست نخستین خطر جدی خود را روی یک ضربه ایستگاهی ایجاد کند که نیازمند در دقیقه ۱۷ توپ را به کرنر فرستاد.

پس از آن بازی متعادل ادامه پیدا کرد و اشتباهات در خط میانی زمین باعث شد تا هیچ‌کدام از دو تیم برای دقایقی نتوانند موقعیتی را ایجاد کنند. هم‌چنین خروج‌های به موقع پیام نیازمند هم باعث شده بود تا سانترهای پرسپولیسی‌ها بی‌ثمر باشد.

سپاهان در دقیقه ۳۰ با حرکت زیبای محمدی صاحب فرصت شد که این بازیکن به راحتی تک به تک با بیرانوند را از دست داد. پس از این حمله شاگردان قلعه‌نویی باز هم توپ و میدان را در اختیار گرفتند اما از گلزنی به بهترین خط دفاع لیگ برتر عاجز ماندند.

در دقیقه ۳۸ پرسپولیس صاحب ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه سپاهان شد که منشا نتوانست از این توپ استفاده کند و توپ به دیوار دفاعی برخورد کرد. پس از این موقعیت اتفاق خاصی نیافتاد و بازی بدون گل در نیمه اول به اتمام رسید.

زور شکست‌ناپذیرها به هم نرسید

نیمه دوم

در این نیمه پرسپولیس بازی را هجومی‌تر آغاز کرد و چند موقعیت نصف و نیمه را روی دروازه سپاهان ایجاد کرد اما بی‌دقتی منشا و اضافه شدن خالد شفیعی باتجربه کمک کرد تا دروازه سپاهان تا دقیقه ۶۵ بسته بماند.

همچنین قلعه‌نویی برای عملکرد بهتر در خط حمله ساسان انصای را به جای میلاد محمد به زمین آورد.

پس از آن سپاهان به دروازه حریف فشار آوردند و روی پرتاب اوت و اشتباه بیرانوند روی خروج، کی‌روش را صاحب توپ کرد تا او توپ را برای پورقاز آماده کند و شوت استثنایی پورقاز گل نخست این دیدار را برای طلایی پوشان زاینده‌رود به ارمغان آورد (اینجا ببینید).

زور شکست‌ناپذیرها به هم نرسید

پس از آن آشفتگی خط دفاع پرسپولیس باعث شد تا کی‌روش گل دوم شاگردان قلعه‌نویی را به ثمر برساند اما کمک داور این گل را مردود اعلام کرد.

در ۱۰ دقیقه پایانی پرسپولیس رو به بازی احساسی آورد و سعی کرد با توپ‌های بلند روی دروازه سپاهان خط ایجاد کند. سرانجام این توپ‌های هوایی برای سرخ‌ها نتیجه داد و هند کی‌روش در محوطه جریمه پرسپولیس را دردقیقه ۸۹ صاحب پنالتی کرد تا علیپور بازی را به تساوی بکشاند (اینجا ببینید).

زور شکست‌ناپذیرها به هم نرسید

همچنین کی‌روش و کامیابی‌نیا در دقیقه ۹۱ با درگیری با یکدیگر از زمین مسابقه اخراج شد (اینجا ببینید).

با این نتیجه سپاهان با ۳۰ امتیاز و تفاضل بهتر نسبت به پدیده در صدر جدول قرار بگیرد و پرسپولیس نیز با ۲۸ امتیاز در رده سوم باقی بماند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
حیف نیست مازندران بهترین فوتبالیستها رو داره و از تیم ملی هم قویتره ولی تیم استان خودش یعنی نساجی از داشتن این بازیکنان محرومه...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
مازندران بهترین فوتبالیستها رو داره ولی در استانهای دیگه توپ میزنن؟!! مسئولان حمایت کنند در استان خودمان بازی کنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
ایول نکته جالب بود تابی جون - مازندران بهترین فوتبالیستها رو داره -اگر از حمایت برخوردار باشه عالیه تو استان خودمون یک تیم قوی داشته باشیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
رقبای انتخاباتی حسن روحانی در سخنرانی‌های روز دانشجو به عملکرد دولت حمله کردند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
عشق است تیم نساجی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
مسئولان به داد نساجی بزرگ برسند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
مسئولان به داد نساجی بزرگ برسند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار