در راستای اولویت‌بندی توسعه شهری و اهمیت ویژه ایجاد ساختار گردشگری و سفرهای زیست محیطی پارک قرمرض نکا هدف‌گذاری گردیده، به گونه‌ای که شهرداری نکا با چشم‌انداز برآوردی حدود ۴۵ میلیارد ریال و با توجه به محدودیت‌های درآمدی توانسته با اعتباری بالغ ۱۰ میلیارد ریال در سال۹۷ فضای مطلوبی را برای شهروندان و مسافران و گردشگران رقم بزند.
کد خبر: ۶۸۸۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۸ 09 December 2018

به گزارش تابناک مازندران، امروز احمدی شهردار نکا به دیدار احمد حسین زادگان استاندار محترم مازندران رفت و در گزارشی از  عملکرد یکساله شهرداری در زمینه پارک تفریحی توریستی و جنگلی قرمرض ارائه داد .

براساس این گزارش، در راستای اولویت‌بندی توسعه شهری و اهمیت ویژه ایجاد ساختار گردشگری و سفرهای زیست محیطی پارک قرمرض نکا هدف‌گذاری گردیده، به گونه‌ای که شهرداری نکا با چشم‌انداز برآوردی حدود ۴۵ میلیارد ریال و با توجه به محدودیت‌های درآمدی توانسته با اعتباری بالغ ۱۰ میلیارد ریال در سال۹۷ فضای مطلوبی را برای شهروندان و مسافران و گردشگران رقم بزند.

ارائه عملکرد یکساله شهرداری نکا به اسناندار
 

بدین منظور عملیات عمرانی انجام شده و در دست اقدام، به شرح ذیل می‌باشد:

۱- ساختمان نگهبانی و دفتر نظارت و اطلاعات با پیشرفت عملیات فیزیکی ۱۰۰ درصد به پایان رسید.

۲- محوطه سازی:
احداث سنگ‌چین ترانشه‌ای و ساختار ورودی طرح و ایجاد معبر به پایان رسیده است و بخش دیگر با پیشرفت عملیات ۵۰درصدی در حال انجام می‌باشد.

۳- فضای بازی کودکان:
محوطه جهت تجهیز و جانمایی وسایل بازی آماده شده و با پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصد در دست انجام می‌‌باشد.
۴- سرویس بهداشتی جدید احداث گردیده است و پیشرفت عملیات فیزیکی ۹۷ درصد می‌باشد. همچنین سرویس بهداشتی قدیم در حال بازسازی و بهسازی می‌باشد.

همچنین طرحهای در دست اقدامی که در دستور کار شهرداری قرار دارد :

۱- آلاچیق‌ها و خانه‌های چوبی
۲- سفره‌خانه و رستوران سنتی
۳- برق رسانی
۴- آب رسانی
۵- پارکینگ
۶- حصار کشی
۷- ایجاد سکوی بتنی و منبع آب بتنی

با توجه به گزارش ارائه شده توسط واحد عمران و موارد ذکر شده در توضیحات فوق‌الذکر و به توفیق الهی و با همت و کار مضاعف نیروهای خدوم شهرداری نکا و بهبود اوضاع مالی شهرداری تا سال آینده این پروژه بسیار مهم شهرستانی (از بُعد گردشگری، ایجاد اشتغال پایدار، جذب توریست ، عمران و آبادانی منطقه و ایجاد فضای تفریحی برای شهروندان فهیم نکایی و مسافران) به بهره‌برداری نهایی خواهید رسید،
که این مهم همکاری همه دستگاه‌های مربوطه و مردم خوب منطقه و شهرستان و مدیریت صحیح در راستای خدمت‌رسانی هر چه بهتر به جامعه شهری و روستایی را می‌طلبد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار