نخستین دیدار از هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال
سجاد آشوری دقیقه 87 زننده تک گل پیروزی بخش نساجی در تهران بود . دیدار تیم‌های پیکان و نساجی تا دقیقه 87 با تساوی بدون گل پیش می رفت . جالب این که گوینده ورزشگاه تعداد تماشاگران حاضر را ٨٩٢ نفر اعلام کرد که حدود ۵٠٠ نفر از آنها هواداران نساجی مازندران بودند.
کد خبر: ۶۸۷۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷ 06 December 2018

به گزارش تابناک مازندران، در نخستین دیدار از هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال بین دو تیم فوتبال پیکان تهران و نساجی مازندران امروز (پنجشنبه) از ساعت 15:15 در ورزشگاه شهدای شهر قدس آغاز شده بود با یک گل بسود نساجی تمام شد.

براساس این گزارش، سجاد آشوری دقیقه 87 زننده تک گل پیروزی بخش نساجی در تهران بود . دیدار تیم‌های پیکان و نساجی تا دقیقه 87 با تساوی بدون گل پیش می رفت .

معرفی ۱۱ بازیکن نساجی برابر پیکان

حامد لک، جورجی گولسیانی، فرشاد فرجی، مهرداد عبدی، حمیدرضا دیوسالار، احمد عبدالله‌زاده، محمد آبشک، علی‌اصغر آشوری، سجاد آشوری، امید سینک و شاهین مجیدی ۱۱ بازیکنی بودند که با نظر جواد نکونام در ترکیب نساجی مقابل پیکان قرار گرفتند.

با وجود اینکه تیم فوتبال نساجی در این بازی میهمان بود اما هواداران این تیم استقبال خوبی از بازی تیم شهر خود به عمل آوردند و حدود هزار هوادار نساجی در ورزشگاه حضور دارند و جواد نکونام سرمربی و بازیکنان را تشویق کردند.

جالب این که با این که تیم نساجی مهمان بود ، هواداران تیم نساجی با در دست داشتن طبل و شیپور جو خاصی را در ورزشگاه ایجاد کردند.

با این نتیجه در جدول لیگ برتر پیکان با 16 امتیاز هشتم و نساجی با 16 امتیاز و به دلیل تفاضل گل نهم است.

 با این برد شیرین تیم شایسته نساجی خود را از جمع قعرنشینان جدول جداد کرد و به وضعیت خود بهبود بخشید .

 داوری این دیدار برعهده پیام حیدری بود. محمد خدابنده‌لو از پیکان و حمیدرضا دیوسالار و مهرداد عبدی از نساجی از داور کارت زرد گرفتند.

درحاشیه
هواداران تیم نساجی با در دست داشتن طبل و شیپور جو خاصی را در ورزشگاه ایجاد کردند.

* اندک هواداران تیم پیکان که کمتر از 100 نفر هستند جواد نکونام سرمربی تیم حریف را تشویق کردند.

* بازار خوش و بش قبل از بازی بسیار گرم بود و نفراتی چون محمد قاضی، علی حمودی و وحید شیخ‌ویسی از تیم پیکان به سمت نیمکت نساجی رفتند و با جواد نکونام خوش و بش کردند. سرمربیان دو تیم هم باهم روبوسی کردند.

  • محمد عباس‌زاده مهاجم مصدوم تیم نساجی با عصا در ورزشگاه حاضر شد و از روی سکوها بازی را تماشا می‌کنند.
  • ترکیب تیم فوتبال پیکان در این دیدار دست خوش تغییرات زیادی شده است و نفراتی چون عیسی آل‌کثیر، فراز امامعلی، علی حمودی و امیر روستایی از روی نیمکت بازی را تماشا می‌کنند. این درحالی است که تیم پیکان در 6 دیدار خود 5 شکست و یک تساوی به دست آورده است.

 جالب این که گوینده ورزشگاه تعداد تماشاگران حاضر را ٨٩٢ نفر اعلام کرد که حدود ۵٠٠ نفر از آنها هواداران نساجی مازندران بودند.

 

برچسب ها: برد شیرین نساجی
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
تبریم به هواداران پرشور نساجی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار