نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مازندران پایگاه تمام خوش‌گذرانی و تفریحات افرادی است که خودشان را در یک فضای بازمی‌بینند که آزادانه هر کار بخواهند می‌کنند.
کد خبر: ۶۸۷۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۰ 04 December 2018

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد در جمع اعضای ستاد نماز جمعه ساری با بیان اینکه مازندران با وضعیت خاصی که دارد عرصه شدید منکرات شرعیه است، گفت: هر کاری می‌کنیم باید به‌عنوان دفاع از پیغمبر (ص) و دین و در جبهه دفاع از اسلام در مقابل دشمن باشد و باید از ظرفیت خدمت در نماز جمعه استفاده کنید و وظیفه خودتان در مقابله با دشمن را چه به‌صورت حقیقی و چه به‌صورت مجازی انجام دهید.

وی با اشاره به اینکه دشمن توان مقابله نظامی ندارد، افزود: از روزی که دفاع مقدس ما تمام شد، دشمن در پایگاه‌های نظامی اطراف کشور مثل سگ پارس می‌کند و قدرت نزدیک شدن ندارد، زیرا از مردم که پشتیبان حکومت هستند، می‌ترسد.

امام جمعه مشهد با بیان تفاوت میان کشور‌هایی مثل ترکیه و پاکستان با ایران، ادامه داد: مردم ترکیه و پاکستان حکومت را متصل به دین نمی‌دانند، ولی در ایران مردم دینشان را برای نظام و انقلاب می‌دانند و تنها چیزی که نظام را حفظ کرده است مردم هستند به همین دلیل حمایتی که مردم از نظام دارند در کشور‌های دیگر نیست.

آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به اینکه راه تسلط دشمن بر نظام برداشتن سفره دین از زیر پای جوانان با رواج منکرات و فحشا است، گفت: در صورت رواج بی‌عفتی، جوانی که در بستر فحشا اوقات خود را می‌گذراند، به دلیل نداشتن دین از نظام حمایت نمی‌کند.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: در هر عرصه‌ای برای خدمتگزاری به دین وارد می‌شوید، از سینه‌زنی برای امام حسین (ع) تا ستاد اقامه نماز جمعه تکلیفتان است مقابل این‌ها ایستادگی کنید.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه پای کار آمدن جمع مردمی برای از بین بردن فسق و فجور، دستگاه‌ها را به دنبال خود می‌کشد، ادامه داد: ستاد اقامه نماز جمعه از هر تشکیلاتی مقدس‌تر است، چون جوانان در آن حضور دارند.

وی با تأکید بر استفاده از ظرفیت جوانان در جریان امر به معروف و نهی از منکر، گفت: با ظرفیتتان جلوی مفاسدی را که از جای دیگر می‌آورند، بگیرید و از زندگی و شهرتان دفاع کنید.

باشگاه

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کوروش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
شمانمیخوادکسی روبزور به بهشت ببری فقط لطف کن اول اطرافیانت رواز....نکنه دوس داری مردم بشینن توخونشون وخفه خون بگیرن که......
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار