معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: . بیش از 10 مورد حادثه غیر مترقبه از ابتدای امسال تاکنون در سطح محورهای مازندران در قالب ریزش، رانش و سیل اتفاق افتاد که این مهم کار راهداری را در مازندران سخت و دشوار کرده است.
کد خبر: ۶۸۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵ 29 July 2015

به گزارش تابناک مازندران نقل از خبرگزاری فارس داود کشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور به همراه حیدر نوروزی مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از محورهای محور کندوان و هراز به‌عنوان جاده‌های شریانی مازندران بازدید کرد و از وضعیت موجود آنها مطلع شد.

کشاورزیان دربازدید با قدردانی از زحمات راهداران مازندران، اظهار کرد: راه زیرساخت اصلی برای توسعه و پیشرفت همه‌جانبه در جامعه است و باید به ارتقا و ایمن‌سازی آن اهمیت داد.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور به وقوع سیل در مازندران اشاره کرد و بیان داشت: عوامل راهداری به‌سرعت بعد از وقوع حادثه در محورها حاضر شدند و اقدامات گسترده‌ای را برای جلوگیری از حوادث دل‌خراش انسانی در دستور کار خود داشتند.کشاورزیان افزود: با توجه به شرایط جغرافیایی و آب و هوایی مازندران کار راهداری و راه‌سازی به شدت طاقت‌فرسا است پس باید از تلاش‌های مجموعه راه و شهرسازی استان قدردانی کرد.کشاورزیان با اشاره به اینکه نیاز امروز مازندران توسعه و ارتقای محورهای ارتباطی آن است، گفت: مازندران به‌وسیله سه محور شریانی هراز، کندوان و سوادکوه با پایتخت کشور در ارتباط است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار