از جنابعالی که برای انتخاب من حرفها شنیدی و تاوان زیادی دادی! درخواست می نمایم به عنوان ریاست محترم شورای اسلامی شهر، تدبیر لازم برای ادامه همکاری بیشتر میان شهرداری و شورا فراهم تا چرخ توسعه شهر نکا بیش از پیش بچرخد و شاهد شکوفایی شهر در پایان این دوره خدمت باشیم.
کد خبر: ۶۸۵۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۸ 29 November 2018

به گزارش تابناک مازندران، در حالی که بیشتر مردم این شهر بخاطر خدمات شایان توجه احمدی خواهان ابقا این فرد می باشند ، عده ای از اعضای شورای شهر که تنها به منافع شخصی می اندیشند ، خواستار برکناری شهردار نکا هستند. 

براساس این گزارش، حتی ظاهرا ازشخصی به نام ج به عنوان جانشین شهردار زحمتکش و مردمی نکا نام برده می شود .

ظاهرا ماندن احمدی ، شهرداری فعلی منافع بعضی ها رو در خطر می اندازد و متاسفانه برخی که تنها به خود می اندیشند و برای پیشرفت شهر هیچ ارزشی قائل نیستند ، از هر روشی برای رفتن شهردار زحمتکش و مردمی دریغ نمی کنند .

به همین جهت شهردار نکا که دوست دارد از بلاتکلیفی در بیاید نامه سرگشاده به رئیس شورا نوشته است تا ضمن افشاگری از جزییات ازوضعیت خود آگاهی داشته باشد .

درخواست منطقی شهردار نکا از رئیس شورای شهر نکا
 

نامه سرگشاده شهردار نکا به رییس شورای شهر به این شرح است :

 

شهردار نکا در نامه سرگشاده خود به غلام آرست رییس شورای شهر نکا، برخی مسائل را شفاف‌سازی کرد.

جناب آقای آرست!

 شهر نکا شما را به عنوان معلم قرآن و امانتدار می شناسد، من هم چند بار پشت سرتان نماز خواندم.

 در آن جلسه غیر رسمـی مورخه 06/07/97 که دلیل استعفـای من بوده است، شخصـاً حضور داشتید، حتماً شهـادت می دهید که چه اتفاقی افتاد، فردای آن روز 07/07/97 استعفا نوشتم و تحویل رئیس دفتر دادم با شما تماس گرفت، پس از چند روز که زحمت تحویل آن را از دفترم کشیدید به آقای صفری فرمودید حرفش را هم نزنید به کسی نگویید، پیش من باشد من خودم درست می کنم، حتماً هم شهادت می دهید که چندبار از شما و سایر دوستان درخواست جلسه نمودم و اصلاً توجه ننمودید.

 اگر سایر دوستان از من گلایه مندند که چرا به آنان نگفتم حق با آنهاست چرا که فقط شما مطلع بودید. شما رئیس شورا هستید، باید پدری می کردید باید به همه اطلاع می دادید باید از من دلیل می خواستید، نه تنها این کار را انجام ندادید بلکه به صورت نامعلوم در حالی که آن روز به دنبال پیگیری بودجه برای شهر در سازمان برنامه بودجه استان بودم، از سایر دوستان با وضعی که بعدها بهتر مشخص خواهد شد با استعفا موافقت نمودید.

 عصر آن روز دو رکعت نماز خواندم، تمام وسایلم را جمع کردم هنگام رفتن از شما گلایه نمودم که آدم با دشمن خود اینگونه رفتار نمی کند، چگونه با من اینگونه رفتار شد؟

 از آن روز تا به حال چند بار با شما و سایر دوستان تماس گرفتم، بارها پیامک دادم (اسناد آن هم موجود است) ولی یک بار نه به تلفن جواب دادید و نه به پیامها، چرا؟! مگر به شهردار انتقاد نداشتید؟ مگر مخاطب شما من نبودم؟ چرا حاضر نشدید حتی یک بار رو در رو صحبت کنیم و حرفهای مرا هم بشنوید؟ چرا جلسه ای نگذاشتید تا شبهات برطرف گردد؟ چرا اجازه دادید عده ای از آب گل آلود ماهی بگیرند؟ حرفهای بی اساس بزنند و بین ما فاصله ایجاد کنند، غیبتها و تهمتها و در نتیجه گناهان کبیره و صغیره راه بیفتد و عده ای هم به دنبال تخریب اموال عمومی در شهر باشند؟ چرا؟!

 چرا در جلسه مورخه 23/08/97 که از من دعوت به عمل آوردید اجازه ندادید در جلسه شورا حضور پیدا کنم و حرفهای مستدل و منطقی خود را همراه با آمار و ارقام در حضور خبرنگاران بیان کنم و به سوالات شما هم پاسخ دهم؟ اینها نمونه سوالاتی ست که باید شخصاً به عنوان رئیس شورا پاسخ گو باشید .

 خدا را شاکرم که در این مدت بررسی استعفا کوچکترین کوتاهی در انجام وظایف محوله نداشتم و تا آخرین لحظه ای که در این مسئولیت خواهم بود کوتاهی نخواهم کرد ولی این همه وقت، این همه هزینه مادی و معنوی، این همه خسارت مادی و معنوی که صرف این کار شد بر عهده چه کسی است؟ نه تنها از شما و سایر اعضای محترم بلکه از حضرت آقا به عنوان امام جمعه محترم، از دادستان محترم به عنوان مدعی العموم، از آقای دکتر شاعری به عنوان نماینده محترم مردم ، از فرماندار عزیز به عنوان نماینده عالی دولت درخواست جلسه نمودم ولی غافل از حضور شما در آن جلسات!

 معتقدم تنها در سایه یکدلی و همدلی، ایثار و گذشت می توان شهر را ساخت. شهر خوب یافتنی نیست بلکه ساختنی است باید شهر را با تلاش و کوشش ساخت. انشاالله به هنگام رفتن از این شهر، همه جزئیات همراه با عملکرد شهرداری و شورا را به اطلاع مردم عزیز و فهیم نکا خواهم رساند.

 من معصوم نیستم و قطعاً اشتباه دارم از شما و مردم بابت استعفا که علت خاصی داشت عذرخواهی میکنم اما همچنانکه در روز معارفه قول دادم، شاید اشتباه داشته باشم چرا که دیکته نوشتن غلط هم دارد، ولی هرگز تخلف نخواهم کرد، هرگز در دفاع از بیت المال کوتاه نخواهم آمد، هرگز اجازه تعرض بر اموال مردم را به کسـی نخواهم داد، جانمازی آب نمـی کشم ولی خدا رو شاکرم که نان حـلال سر سفره خانواده خود برده ام، شما نگران من نباشید، پیش وجدان خود شرمنده نیستم و روز قیامت پاسخگوی اعمال خود خواهم بود، لذا شهردار نکا شهرداری نیست که خدای ناکرده تخلفی داشته باشد، اگر کسی چنین ادعایی دارد باید نزد خداوند متعال طلب آمرزش کند و پاسخگوی حق الناس باشد.

 در پایان از جنابعالی که برای انتخاب من حرفها شنیدی و تاوان زیادی دادی! درخواست می نمایم به عنوان ریاست محترم شورای اسلامی شهر، تدبیر لازم برای ادامه همکاری بیشتر میان شهرداری و شورا فراهم تا چرخ توسعه شهر نکا بیش از پیش بچرخد و شاهد شکوفایی شهر در پایان این دوره خدمت باشیم.

 «و آخر دعوانا أن الحمدلله رب العالمین»

 آبانماه 97

سید مهدی احمدی شهردار نکا

درخواست منطقی شهردار نکا از رئیس شورای شهر نکا
 

از رئیس شورای شهر انتظار می رود حاشیه ها را کنار بگذارد و در جهت اعتلای شهر نکا گام بردارد و اجازه سوجویی برخی ها را ندهد .

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
نکایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
توجه نکردن به شهردار و توجه نکردن به نامه و تلفن خود گویای اینست که حق با شهردار باشد
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
سخنی با شهروندان:
حفظ اموال عمومی و دولتی نیازمند عزم همگانی است.

طبق قانون شهرداری و قانون نوسازی و عمران شهری ایجاد خیابان‌ها، کوچه‌ها، میدان‌ها و پارک‌ها، باغ‌های عمومی و پارکینگ‌ها (توقفگاه) و حفظ و نگهداری از پارک‌ها و باغ‌های عمومی و اصلاح و توسعه، نظافت و تسطیح معابر از جمله وظایف شهرداری است و در مقابل، عموم شهروندان نیز باید همگام با شهرداری در حفظ و نگهداری و نظافت معابر و فضاهای عمومی مورد استفاده از قبیل خیابان‌ها، کوچه‌ها و پارک‌ها و… نهایت دقت را به عمل آورند و شهرداری را در این مهم یاری رسانده و از تخریب این محل‌ها خودداری کنند. نتیجه این همکاری و همیاری چیزی نیست جز حفظ اموال عمومی شهر و جلوگیری از صرف هزینه‌های مضاعف برای ترمیم یا ایجاد فضای عمومی که از بین رفته است و امکان مصرف درآمدهای شهرداری در عمران و آبادی هرچه بیشتر شهر .

حفظ و نگهداری وسایل و امکانات عمومی در پارکها و معابر عمومی یک وظیفه همگانی است . حفظ اموال عمومی و صیانت از بیت المال و آنچه ازبیت المال خریداری گردیده از عوارضات پرداختی شهروندان تهیه و جهت رفاه شهروندان در نقاط مختلف شهر تعبیه گردیده یک تکلیف بوده و فراتر از وظیفه می باشد . متأسفانه گاهاً مشـــاهده می گردد برخی وسایل و امکانات مستقر در پارکها و معابر عمومی مانند ستهای ورزشی ، چراغهای نور افشان مستقر در آنها ، چراغها و فواره های آب میادین صدمات و خساراتی از جانب برخی شهروندان به خود می بیند . چراغها و لامپهای نصب شده در پارکها و میادین می شکند و…. تخریب اموال بیت المال یک ناهنجاری اجتماعی است که متاسفانه هر چند وقت یک بار در گوشه و کنار شهرها روی می دهد.

در یک جمع بندی می توان نتیجه گرفت که امر محافظت از اموال عمومی هنوز درفرهنگ عمومی جایگاه مستحکمی ندارد این وظیفه ی مدیریت شهری و تمامی شهروندان است که درتقویت آن بکوشند. در فرهنگ سازی برای مواظبت از اموال عمومی باید به سنین پایین تر و مناطق مختلف شهری توجه بیشتری مبذول گردد .

شهرداری نکا  ضمن اعلام این موضوع که اموال ، چراغها و وسایل نصب شده سطح شهر خصوصا بلوار نوری  متعلق به عموم شهروندان است حفظ و نگهداری از این اموال را وظیفه عمومی شهروندان دانسته و در این راستا از کلیه شهروندان عزیز انتظار دارد ضمن صیانت از اموال عمومی ، شهرداری را در این امر یاری نمایند.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر نکا
بهرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
دلیل سکوت شورای شهر چیه؟!!!!!
خوب جوابی بدن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار