نساجی مازندران 2 - سپیدرود رشت 2؛ بازی جذاب و پرگل شمالی‌ها
ابتدا تیم نساجی توسط محمدمهدی نظری در دقیقه ۴۵ از مهمان خود پیش افتاد اما با شروع نیمه دوم این شاگردان علی کریمی بودند که با نمایش بازی هجومی توانستند دو بار دروازه شاگردان نکونام را باز کنند. محمد غلامی از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۵۷ و میلاد شیخ سلیمانی در قیقه ۶۸ گل‌های سپیدرود را به ثمر رساندند. در ادامه میزبان ناامید نشد و توانست در دقیقه ۷۸ توسط مهرداد عبدی کار را به تساوی برساند.
کد خبر: ۶۸۵۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲ 29 November 2018

به گزارش تابناک مازندران، در ادامه هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال، نساجی مقابل سپیدرود رشت قرار گرفت و به تساوی 2 بر 2 رسید.

 براساس این گزارش، دو تیم فوتبال شمالی نساجی مازندران و سیپدرود رشت از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برابر هم قرار گرفتند که این دیدار جذاب و دیدنی با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

در این دیدار نساجی موفق شد توسط محمدمهدی نظری در دقیقه ۴۵ از مهمان خود پیش بیفتند اما با شروع نیمه دوم این شاگردان علی کریمی بودند که با نمایش بازی هجومی توانستند دو بار دروازه شاگردان نکونام را باز کنند. محمد غلامی از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۵۷ و میلاد شیخ سلیمانی در قیقه ۶۸ گل‌های سپیدرود را به ثمر رساندند.

در ادامه میزبان ناامید نشد و توانست در دقیقه ۷۸ توسط مهرداد عبدی کار را به تساوی برساند.

در دقیقه ۹۰+۱ این دیدار، تیم سپیدرود با اخراج میلاد شیخ سلیمانی، ده نفره بازی را ادامه داد.

با این تساوی نساجی ۱۳ امتیازی شد و به رده دوازدهم صعود کرد. شاگردان علی کریمی نیز با ۱۰ امتیاز در رده پانزدهم باقی ماندند.

دو تیم در ابتدا با ترکیب زیر در میدان حاضر شدند:

نساجی مازندران: حامد لک، فرشاد فرجی، گئورگی گولسیانی، حمیدرضا دیوسالار، مجتبی ممشلی، احمد عبدالله زاده، محمد آبشک، علی اصغر عاشوری، سجاد آشوری، امید سینک، محمد عباس زاده

سپیدرود رشت: کوروش ملکی میلاد شیخ سلیمانی حسین ابراهیمی میثم توحید است پویا نزهتی محمدرضا مهدوی امین جوادی مقدم مهرداد بایرامی علی عباسی حسین کعبی و محمد غلامی

با شروع نیمه اول تیم میزبان بهتر از سپیدرود بود و حملات خطرناکی را روی دروازه حریف خود خلق کرد. اما این حملات تا دقیقه 44 نتیجه‌ای دربرنداشت تا اینکه با غفلت شاگردان کریمی نساجی موفق شد در دقیقه 45 توسط محمدمهدی نظری به گل اول برسد تا این دیدار در این نیمه با همین تک گل به پایان برسد.

با سوت آغاز نیمه دوم از سوی داور، سپیدرودی‌ها آمده بودند تا بازی را به تساوی بکشانند و جالب اینکه همین‌طور هم شد و در یک ضد حمله صاحب یک ضربه پنالتی شوند و در دقیقه 57 هم محمد غلامی توپ را به گل تبدیل کرد و بازی را به تساوی کشاند. اما این پایان کار نبود و مازندرانی‌ها بار دیگر توسط میلاد شیخ سلیمانی در دقیقه 68 گل دوم را به ثمر رساندند تا بازی باخته را 2-1 جلو بیفتند.

در حالی که به نظر می‌رسید این دیدار با پیروزی شاگردان علی کریمی به پایان برسد این بار نساجی‌ها بودند که در دقیقه 78 بازی را به تساوی کشاندند تا از شکست جان سالم به در ببرند. این نتیجه تا پایان پابرجا ماند تا دو تیم امتیازات را بایکدیگر تقسیم کنند.

گفتنی ست هفته پیش تیم نساجی مقابل تیم نفت، ابتدا در دقیقه 60توسط مدافع گرجستانی خود (جورجی گولسیانی )به زیبایی با ضربه سر گلزنی کرد تا نساجی از حریف جلو بیفتد ولی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بعد از دریافت گل حملاتی را روی دروازه نساجی تدارک دید و در دقیقه93 در وقتهای اضافه میلاد جهانی با شوتی در زاویه بسته گل تساوی بخش را برای این تیم به ثمر رساند تا دو اتیاز شیرین خارج از خانه نساجی در ثانیه های پایانی از دست برود . 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
خدایار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
به امید درخشش تیم نساجی
خدایار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
حیف از تیم نساجی- نکونام در حد این تیم با این تماشاگران پرشوررو نداره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار