مديرعامل تيم آويژه صنعت پارسا گفت: به‌منظور تقويت تيم، با سينا هادی‌زاده بسكتباليست خوب مشهدی كه سابقه هشت سال حضور در ليگ برتر را در كارنامه دارد به‌توافق رسيديم.
کد خبر: ۶۸۵۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴ 28 November 2018

به گزارش تابناک : جعفر فلاح گفت: به‌منظور تقویت تیم، با سینا هادی‌زاده بسکتبالیست خوب مشهدی که سابقه هشت سال حضور در لیگ برتر را در کارنامه دارد به‌توافق رسیدیم.

مدیرعامل تیم آویژه صنعت پارسا در خصوص سوابق هادی‌زاده  افزود: این بازیکن ضمن داشتن تجربه چندین ساله در لیگ برتر بسکتبال کشور، سابقه حضور در تیم ملى جوانان و حضور در اردوی تیم ملى(ب) بسکتبال ایران را داشته و با تیم ملى دانشجویان ایران  به مقام قهرمانی آسیا دست یافته است.

وى با اشاره به‌قرعه نامناسب ابتداى لیگ براى تیم آویژه صنعت اظهار کرد: هر چند در ابتداى ورود به لیگ برتر با قرعه سختی مواجه شدیم و سه بازی مشکل را پشت سرگذاشتیم و ٢٢ آذر ماه در مشهد میزبان تیم باسابقه ذوب‌آهن اصفهان خواهیم بود که سابقه 9 بار قهرمانى و 6 نایب قهرمانى در لیگ برتر را دارد، اما انتظارمان از بازیکنان و کادر فنى تیم بیش از این است و با شناختى که از توانایی بازیکنان تیم داریم به‌آینده امیدوارم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار