قرار بود یکی از هنرمندات سرشناس کشورمان در شهرستان بابلسر کنسرتی را برگزار کند ولی ظاهرا این مسئله با مذاق برخی آقایان سازگار نبود !؟ جالب این که این هنرمند معروف در شهر رامسر و چند شهر دیگر آماده اجرای کنسرت است تا مردم را سرگرم کند .
کد خبر: ۶۸۳۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷ 23 November 2018

به گزارش تابناک مازندران، قرار بود یکی از هنرمندات سرشناس کشورمان که در صداو سیما هم برنامه اجرا نموذه، در شهرستان بابلسر کنسرتی را برگزار کند ولی ظاهرا این مسئله با مذاق برخی آقایان سازگار نبود !؟ جالب این که این هنرمند معروف در شهر رامسر و چند شهر دیگر آماده اجرای کنسرت است تا مردم را سرگرم کند .

یک بام و دو هوا در دو شهر مازندران
 براساس این گزارش، به تازگی بزرگواری فرمودند که بابلسری ها ظرفیت شادی ندارند!؟ و اگر امید حاجیلی پایش را به این دیار بگذارد ناگهان مردم بی ظرفیت به آن مکان پلشت خواهند رفت و بشکن را بالا می اندازند و قری میدهند و زبانم لال ساعتی فارغ از دغدغه ی دلار و ارز و سکه و اختلاس و غیره شاد خواهند بود...

بعد با یک مصاحبه ی توجیهی و آبکی به کل صورت مسئله را پاک کرده و زندگی را شیرین کرده اند . جالب انن که امید حاجیلی  یکی از هنرمندات سرشناس کشورمان که در صداو سیما هم برنامه اجرا نموذه و در برنامه پربازدی خندوانه هم شرکت داشته است.

پرسش این است که چگونه یک شهر در دیار مازندران ظرفیت شادی را دارد و یک شهر دیگر از شادی کردن محروم است ؟


یعنی مسئولین رامسری مسلمان و انقلابی و منصوب همین دولت نیستند؟ یا اینکه در بابلسر خبری هست که مردم بی خبرند ؟

و یا اینکه این مسائل یکی از دستاوردهای انتصاب مسئول غیر بومی است؟!

به هر روی ، همچین بیلبورد پر زرق و برق و تبلیغات محیطی شیک، و ساده رد شدن از کنار آن برلی خیلی ها سوال برانگیز است .

 گفتنی ست امید حاجیلی استادِ اسبقِ دانشکده موسیقی صداوسیما و دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد و دانشگاه تهران است. آهنگساز و تنظیم کننده و نوازندهٔ حرفه‌ای ساز ترومپت که در بسیاری از آلبوم‌های موسیقی حضور داشته‌است، سابقه ده سال نوازندگی در ارکستر سمفونیک تهران ،ارکستر فیلارمونیک تهران، ارکستر سمفونیکِ صدا و سیما و خیلی از ارکسترهای کلاسیک که تا به امروز وجود داشته‌اند.

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شعر و ادب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
خدا یا کمک کن بخیر بگذره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار