رقابت‌های کشتی بزرگسالان کشور
تیم کشتی آزاد مازندران با شکست حریف خود در دیدار پایانی رقابت های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان کشور که به میزبانی شهرستان مرزی قصرشیرین برگزاری شد ،به مقام قهرمانی رسید .
کد خبر: ۶۸۰۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹ 16 November 2018

 به گزارش تابناک مازندران، تیم کشتی آزاد مازندران، قهرمان رقابت‌های کشتی بزرگسالان کشور شد و تیم کرمانشاه بر سکوی نایب‌قهرمانی این رقابت‌ها ایستاد تا پرونده رقابت‌های کشتی بزرگسالان کشور در قصرشیرین بسته شود.

براساس این گزارش، در دیدار فینال این رقابت‌ها کرمانشاه میزبان به دیدار تیم‌ مازندران رفت، اما نتیجه را با حساب ۷ به ۳ به همتای مازندرانی خود واگذار کرد و باز هم به نایب قهرمانی این رقابت‌ها قانع شد.

گفتنی است که امروز تیم البرز هم با عبور از سد همدان به مقام سوم رسید و پرونده این دور از رقابت‌ها هم با قهرمانی مازندران بسته شد.

تیم های کرمانشاه و مازندران با شکست حریفان خود به دیدار پایانی رقابت های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان کشور که هم اکنون به میزبانی شهرستان مرزی قصرشیرین، راه یافته بودند.

دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه روز جمعه در حاشیه برگزاری این رقابت ها در گفت و گو یی افزود:

10 تیم برتر کشور در این رقابت ها به مدت 2 روز است که با هم به رقابت پرداخته اند و پس از برگزاری دیدارهای مختلف، کرمانشاه و مازندران به دیدار نهایی این رقابت ها راه یافتند.
منصور کیانی افزود: همچنین تیم های البرز و همدان برای رقابتهای رده بندی، تهران و توابع تهران برای پنجم و ششمی ، گیلان و لرستان برای هفتم و هشتمی و خراسان شمالی و گلستان برای نهم و دهمی این مسابقات هم اکنون با هم به رقابت می پردازند که نتیجه نهایی تا ساعاتی دیگر مشخص می شود.
وی با بیان اینکه روز گذشته در مجموع 18 مسابقه برگزار شد، اظهار داشت: کرمانشاه برای چهارمین سال پیاپی به فینال این مسابقه ها راه یافت و طی سه دوره تاکنون نائب قهرمان شده است.
وی از برگزاری آیین اختتامیه این رقابت ها تا ساعاتی دیگر با حضور نمایندگان کشتی، استاندار کرمانشاه، نماینده مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان استانی و فرماندار قصرشیرین خبرداد.
همچنین لحظاتی پیش با حضور هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه، «علیرضا ایزدی» قهرمان پرس سینه جهان، مدال قهرمانی خود را به پدر شهید «طاها اقدامی» کوچکترین شهید حمله تروریستی اهواز اهدا کرد.
ترکیب تیم کشتی استان کرمانشاه در این مسابقه ها خیراله قهرمانی در وزن 61 کیلوگرم، بهزاد بهروزی در وزن 65 کیلوگرم، یزدان ثنایی در وزن 70 کیلوگرم، رضا افضلی در وزن 74 کیلوگرم، محمدجواد حمیدی در وزن 79 کیلوگرم، ساسان بریموندی در وزن 86 کیلوگرم، ارشک محبی در وزن 92 کیلوگرم، جواد نظری در وزن 97 کیلوگرم و یدالله محبی در وزن 125 کیلوگرم است.
قصرشیرین با بیش از 27 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه، 2 هزار و 208 ورزشکار سازمان یافته و 23 هیات ورزشی فعال دارد که مجموعه فضاهای ورزشی این شهرستان شامل هشت سرسرای ورزشی سرپوشیده ، یک استخر روباز، یک پیست دو و میدانی، یک زمین چمن فوتبال و چند زمین چمن روستایی است.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
باسلام مازندران در فینال 7 بر 3 کرمانشاه رو برد ولی خیلی جالب بود در اخبار ورزشی خبرنگار کرمانشاهی از سه کشتی گیر پیروز کرمانشاهی مصاحبه میکنه و همین سه مصاحبه هم پخش شد
یه دفعه میگفتید اول کرمانشاه دوم شد و دوم مازندران اول
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار