نماینده تجهیز و اجرای پروژه‌های وزارت ورزش و جوانان کشور
نماینده تجهیز و اجرای پروژه‌ای وزارت ورزش و جوانان کشور گفت: با توجه به وضعیت دریاچه ارومیه و کمبود آب در کشور، وزارت ورزش و جوانان تصمیم گرفته در استان‌های حوزه دریاچه ارومیه زمین‌های چمن فعلی ورزشگاه‌ها را به چمن مصنوعی تبدیل کند.
کد خبر: ۶۷۴۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲ 31 October 2018

شاهین درستکار ظهر امروز در مراسم کلنگ زنی پروژه بازسازی استادیوم ورزشی شهرستان ملکان اظهار داشت: سعی ما بر این است حداقل زمین چمن مصنوعی این پروژه تا دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افتتاح شود.

وی گفت: این پروژه ردیف اعتباری نداشت و جزو برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان هم نبود ولی به‌خاطر پیگیری‌های زیاد نماینده مردم ملکان این امر محقق شد.

خدادادی افزود: با توجه به وضعیت دریاچه ارومیه و کمبود آب در کشور، وزارت ورزش و جوانان تصمیم گرفته در استان‌های حوزه دریاچه ارومیه زمین‌های چمن فعلی را به چمن مصنوعی تبدیل کند.

 

برگزاری مسابقات کشتی قهرمانی کشور در ملکان

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملکان نیز در ادامه مراسم از برگزاری مسابقات کشتی قهرمانی کشور در این شهرستان خبر داد.

فریدون افشار افزود: این مسابقات طی روزهای 20 و 21 آذر و با شرکت 21 تیم از استان‌های کشور در شهرستان ملکان برگزار خواهد شد.

شهرستان ملکان به‌واسطه بهره‌مندی از قهرمانان کشوری، بین‌المللی و ورزشکاران مستعد از جمله یونس سرمستی، مهد کشتی استان بوده و سالن استعدادیابی کشتی آذربایجان‌شرقی در شهرستان ملکان مستقر شده است.فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار