با 450 میلیارد ریال اعتبار
عملیات اجرایی بازسازی استادیوم ورزشی شهرستان ملکان با 450 میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.
کد خبر: ۶۷۴۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹ 31 October 2018

سلمان خدادادی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی پروژه بازسازی استادیوم ورزشی شهرستان ملکان اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و محدودیت منابع بودجه‌ای دولت بر همه دستگاه‌های دولتی و نیروهای وفادار و دلسوز نظام وظیفه است تا در اجرای پروژه‌های عمرانی حداکثر قناعت و صرفه‌جویی را پیشه کنند.

وی از مدیران کارخانجات و صاحبان صنایع بزرگ و کوچک کشور خواست تا با کمترین سرمایه بیشترین بهره‌وری را در محل کار انجام داده و توجه بیشتر به کیفیت محصولات تولیدی خود داشته باشند.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود انجام کارها در وقت مقرر را خواستار شد و بیان داشت: با تلاش زیاد احداث مجموعه ورزشی 5 هزار نفری در ملکان در دولت قبلی مصوب شده و قرار بود 12 فروردین سال 95 مراسم آغاز عملیات اجرایی آن با حضور عباسی وزیر وقت ورزش و جوانان برگزار شود ولی متاسفانه به‌خاطر اتمام مهلت دوره هشتم مجلس و دوره نمایندگی بنده و از طرفی فرصت‌سوزی‌ها و عدم پیگیری‌ها این مصوبه باطل شد.

وی افزود: با وجود تلاش‌ها و پیگیری‌ها طی 2 سال گذشته موفق به احیای دوباره مجوز ورزشگاه 5 هزار نفری نشدیم که سرانجام به جایگزینی آن با پروژه بازسازی استادیوم ورزشی فوتبال ملکان راضی شدیم.

سلمان خدادادی با اشاره به وجود جوانان مستعد و قهرمانان کشوری و بین‌المللی در شهرستان ملکان امکانات ورزشی موجود را در شأن مردم قهرمان‌پرور و جوانان ورزش دوست این شهرستان ندانست و یادآور شد: استادیوم ورزشی ملکان مجهز به چمن مصنوعی و امکانات ورزشی دیگر خواهد بود و تا 2 دهه نیاز ورزشی منطقه را مرتفع خواهد کرد.

فرماندار ملکان نیز در این جلسه ایجاد وحدت در جامعه با توجه به وضعیت فعلی کشور و توطئه دشمنان انقلاب را خواستار شد و گفت: با وجود محدودیت بودجه و اعتبارات در سایه وجود وحدت و اتحاد بین مردم و مسوولان محلی خوشبختانه پروژه‌های عمرانی این شهرستان تعطیل نشده‌اند.

محمدباقر خانی با بیان اینکه برخی‌ها در فضای مجازی برخلاف واقعیات مطالب خلاف واقع به مردم منتقل می‌دهند و فقط یاد گرفته‌اند، انتقاد کنند و فقط طرف خالی لیوان را نشان دهند توصیه کرد این قبیل افراد در کنار انتقاد نسبت به طرح راهکار و پیشنهادهای سازنده نیز اقدام کنند.

وی، از طرح بازسازی استادیوم فوتبال ملکان به عنوان طرحی ماندگار برای جامعه ورزشی این شهرستان یاد کرد و عنوان کرد: این طرح با 450 میلیارد ریال اعتبار توسط وزارت ورزش و جوانان طی 2 سال اجرا خواهد شد.

فرماندار ملکان با بیان اینکه 250 میلیارد ریال از این اعتبار تخصیص یافته، افزود: مابقی اعتبار نیز با پیشرفت پروژه تخصیص خواهد یافت.

وی خاطرنشان ساخت: سعی ما بر این است حداقل زمین چمن مصنوعی این پروژه تا دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افتتاح شود.فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار