به گزارش ایلنا، در حالیکه انبوه بدهی‌های باشگاه داماش از سوءتدبیر مدیریت آن بر شانه‌های هزاران هوادار سینه چاک فوتبال گیلان سنگینی می‌کند، عابدینی در هفته اخیر مجدداً از انحلال احتمالی باشگاه داماش خبر داد.
کد خبر: ۶۶۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶ 26 July 2015
واکنش مدیرکل ورزش و جوانان گیلان به احتمال انحلال داماش

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان به اظهارات عابدینی مبنی بر انحلال احتمالی باشگاه داماش واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، در حالیکه انبوه بدهی‌های باشگاه داماش از سوءتدبیر مدیریت آن بر شانه‌های هزاران هوادار سینه چاک فوتبال گیلان سنگینی می‌کند، عابدینی در هفته اخیر مجدداً از انحلال احتمالی باشگاه داماش خبر داد.

وی که طی سال‌های گذشته بدون انجام کار کارشناسی در میزان دخل و خرج باشگاه هزینه‌های میلیاردی را بر ورزش استان گیلان تحمیل کرده است، اخیراً در فاصله بیست روز تا مسابقات لیگ دسته اول از واگذاری امتیاز تیم داماش به هیئت فوتبال سخن گفته و اعلام کرد که باوجود حجم بالای مشکلات مالی انحلال باشگاه محتمل خواهد بود.

مدیرکل ورزش وجوانان گیلان نیز در این بین همچنان بر پنج شرط خود شامل هبه‌کردن باشگاه داماش گیلان به مسئولان شهر رشت، ارائه سند محضری آقای عابدینی که نماینده سهامداران تیم داماش ایرانیان است،ارائه سند واگذاری محضری آقای عابدینی به هیئت فوتبال گیلان که هیئت فوتبال نماینده تام الاختیار آقای عابدینی است،تغییرنام داماش ایرانیان به داماش گیلان و ارائه گزارش مالی به هیئت فوتبال گیلان و تسویه حساب کامل با همه افراد حقیقی و حقوقی مرتبط با باشگاه داماش ایرانیان، تاکید دارد.

مسعود رهنما با انتقاد از آن دسته از حامیان مالی که تاکنون  داعیه خرید باشگاه داماش را داشته‌اند، گفت: متأسفانه در 20 روز مانده به رقابت‌های لیگ، مدیرعامل داماش از نابسامانی‌ای گفت که می‌باید در طول فصل گذشته تدابیر لازمه اتخاذ می‌شد.

وی افزود: انتظار می‌رفت مدیرانی که سال‌های متمادی در عرصه سیاسی و ورزشی کشور مورد اقبال عمومی هستند، اینگونه با احساسات خیل عظیمی از مردم رشت و استان گیلان بازی نمی‌کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان تصریح کرد: انتظار می‌رود هیئت فوتبال گیلان با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های استان هر چه سریعتر تکلیف این تیم را مشخص کند.

روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان گیلان نیز اعلام کرد که مسعود رهنما امروز و فردا برای مذاکره با برخی حامیان مالی تیم‌های بزرگ لیگ برتری فوتبال در تهران به سر می‌برد و پیگیر مطالبات به حق هواداران با تعصب این تیم است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار