ستاره سابق و دو كاراته‌كاي استان قم در اردوي جديد تيم ملي اميد ايران براي حضور موفق در مسابقات ليگ جهاني كاراته آماده مي‌شوند.
کد خبر: ۶۶۲۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۲ 02 October 2018

به گزارش تابناک قم، در حالی که رقابت‌های لیگ جهانی 2018 کاراته‌ وان آذر ماه امسال در شرق قاره کهن به میزبانی کشور چین برگزار می‌شود، کادر فنی تیم ملی امید از هم اکنون برای آماده‌سازی این تیم به منظور حضور پرقدرت در این رقابت‌ها برنامه‌ریزی کرده است.

این در شرایطی است که سرمربیگری تیم ملی کاراته امید ایران را ستاره سابق کاراته قم یعنی مجید عبدالحسینی بر عهده دارد و با تصمیم این مربی ابتدا یک دوره رقابت‌های انتخابی بین کاراته‌کاهای دعوت شده به تیم ملی امید پسران ایران برگزار می‌شود تا بهترین‌ها به اردوی اصلی راه یابند.

بر همین اساس اردونشین‌های تیم ملی روز چهارشنبه یازدهم مهر ماه در یک مبارزه انتخابی درون اردویی به میدان می‌روند، در شرایطی که در این مرحله به جز نفرات اول، مسابقه انتخابی بین سایر نفرات برگزار می‌شود تا در پایان یک نفر در اردو باقی بماند و تمرینات آتی تیم ملی با حضور دو نفر در هر وزن ادامه پیدا کند.

پس از برگزاری مسابقات انتخابی و مشخص شدن نفرات باقی مانده در اردو، دومین مرحله اردوی این تیم ملی کاراته امید پسران کشورمان از روز پنجشنبه 12 مهر ماه به میزبانی هیات کاراته استان سمنان برگزار می‌شود و دو تن از کاراته‌کاهای آینده‌دار قم نیز در این اردو حضور دارند.

پیمان نظری مربی آکادمی کاراته آوای‌رزم قم با اشاره به کاراته‌کاهای قمی حاضر در این اردو و برگزاری آن تا شانزدهم مهر ماه، اظهار کرد: امیرحسین حجازی‌راد و امید حلوایی‌صرمی دو کاراته‌کای مستعد و آینده‌دار این باشگاه در دومین مرحله اردوی تیم ملی کاراته امید زیر ۲۱ سال برای اعزام به لیگ جهانی کاراته‌وان در شانگهای چین آماده می‌شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار