استاندار كرمانشاه گفت: همه بايد در راستاي توجه ويژه و احياي فرهنگ دفاع مقدس گام برداريم زيرا احياي اين فرهنگ ضامن حل مشكلات اقتصادي امروز جامعه است.
کد خبر: ۶۶۱۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶ 29 September 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند امروز در نشست صميمي با كارمندان بسيجي پايگاه مقاومت شهداي استانداري؛ اظهار داشت: هفته گذشته يك جلسه شوراي اداري را با عنوان هفته دفاع مقدس به منظور ارج نهادن به اين هفته بسيار ارزشمند تشكيل داديم زيرا اعتقاد داريم كه هفته دفاع مقدس يك گنجينه بسيار ارزشمندي است كه همه خوبي ها و نيكي ها در آن نهفته است.

وي بيان داشت: درست است كه جنگ تحميلي 8 سال طول كشيد اما از اين گنجينه بسيار ارزشمند مي توان تا 80 سال استفاده كرد.

مقام عالي استان تصريح كرد: هفته دفاع مقدس به نوعي يك انقلاب فرهنگي هم بود و امروز همه وظيفه داريم كه ارزش هاي اين فر هنگ را احياء كنيم زيرا تنها احياي اين فرهنگ مي تواند كه مشكلات اقتصادي امروز جامعه را برطرف كند.

وي با اشاره به كمك ها و مشاركت هاي عظيم مردمي در طول 8 سال جنگ تحميلي گفت: بسيجيان در زمان جنگ تحميلي علاوه بر اينكه با تمام وجود و جان خود از انقلاب اسلامي و نظام مقدس جمهوري اسلامي دفاع مي كردند از اندوخته و پس اندازي اندكي كه هم داشتند آن را براي حفظ اسلام و انقلاب بكار مي گرفتند و ذره اي به دنبال ماديات نبودند لذا امروز نيازمند احياي اين چنين فرهنگي براي خنثي نمودن جنگ رواني و اقتصادي از سوي دشمنان هستيم.

استاندار كرمانشاه گفت: از سوي ديگر فرهنگ دفاع مقدس فرهنگ تواضع و خودباوري در حوزه هاي مختلف بود لذا احياي اين فرهنگ كه ريشه در فرهنگ عاشورا دارد مي تواند بسياري از مشكلات اقتصادي امروز جامعه را حل كند.

وي خطاب به بسيجيان حاضر در مراسم گفت: امام خميني(ره) فرمودند كه بسيج لشگر مخلص خدا است لذا بسيجيان بايد بسيار سرزنده و فعال در حوزه هاي مختلف باشند كه داراي چنين امتياز و جايگاه بسيار ارزشمندي مي باشند.

وي گفت: با روحيه مديريت جهادي مي توانيم برتمامي مشكلات فائق آئيم و همه بايد تلاش كنيم تا با اين روحيه در جامعه ترويج شود.

مهندس بازوند در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به سخنان رئيس جمهور در سازمان ملل گفت: اين سخنان عقلاني و باتدبير منجر به عزت و سربلندي بيشتر براي ايران اسلامي شد و از طرف ديگر سخنان ترامپ مايه خنده و مسخره تمامي كشورهاي جهان شد و تمامي اينها كار خداست كه سربلندي و عزت براي ايران و خوار و شرمساري را براي آمريكا و رژيم صهيونيستي به دنبال داتشته باشد.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار