معاون امور عمرانی استانداری قزوین:
معاون امور عمرانی استاندار قزوین گفت: به طور متوسط در کشور به ازای هر ۵۰ هزار نفر جمعیت شهری یک ایستگاه و به ازای هر ۲ هزار و ۵۰۰ نفر یک آتش نشان باید داشته باشیم که در شهر قزوین و الوند این مبحث رعایت شده و در دیگر شهرها این رعایت نشده است.
کد خبر: ۶۶۱۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴ 29 September 2018

کمبود ایستگاه آتش نشانی در قزوین/ در مبث استاندارد سازی آسانسورها الزامات لازم رعایت شودبه گزارش تابناک قزوین،علی فرخزاد امروز (۷ مهر) در نشست با آتش نشانان که در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: ما در بخش های مختلف در حوزه آتش نشانی فعالیت داریم و هم افزایی که در این بخش وجود دارد، نواقص را پوشش می دهد.

 وی ادامه داد: به طور متوسط در کشور به ازای هر ۵۰ هزار نفر جمعیت شهری یک ایستگاه و به ازای هر ۲ هزار و ۵۰۰ نفر یک آتش نشان باید داشته باشیم که در شهر قزوین و الوند این بحث رعایت شده و در دیگر شهرها این امر رعایت نشده است.

 معاون امور عمرانی استاندار قزوین اضافه کرد: ۱۱۰ دستگاه خودرو نیمه سنگین و سنگین در سطح استان داریم که با  حد مطلوب فاصله بسیاری دارد.

وی افزود: در مبحث استاندارد آسانسور هم باید الزمات رعایت شود که این بر عهده ماست که در شورای استاندارد موارد لازم مصوب شود که می تواند آمار حوادث را کاهش دهد زیرا هرچه تجهیزات و نیروی انسانی داشته باشیم ولی پیشگیری نشود به هدف خود نخواهیم رسید.

به گفته فرخزاد، آموزش همگانی موضوعی است که باید در شهرداری ها، صنعت و بخش روستایی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار