فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس بالغ بر ۲۰۰ برنامه در منطقه شمال غرب شیراز پیش‌بینی شده بود که بخشی از آن اجرا شده است.
کد خبر: ۶۵۹۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰ 24 September 2018

تابناک فارس به نقل از ایکنا: سید حسین حسینی، فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز امروز، ۲ مهر در جمع خبرنگاران از اجرای بیش از ۲۰۰ ویژه برنامه ایام هفته دفاع مقدس در منطقه شمال غرب شیراز خبر داد و گفت: با توجه به تقارن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، برنامه‌های ویژه‌ای با مشارکت آموزش و پرورش ناحیه ۲ شیراز برگزار شد.
وی برنامه ویژه این ایام را به صدا درآوردن زنگ مقاومت و ایثار اعلام كرد و گفت: تحلیل و تبیین دفاع مقدس به همت مراکز بسیج دانش‌آموزی اجرایی شده است.
حسینی گفت: برگزاری مسابقات ورزشی، محفل انس با شهدا، روایتگری و خاطره‌گویی در ادارات و مراکز، سرکشی از آسایشگاه جانبازان، یادواره شهدای دانش‌آموز و سرکشی به خانواده شهدا از برنامه‌های تدوین شده است.
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز اظهار كرد: یکی از ویژه برنامه‌ها مسابقه کتابخوانی شهید ابراهیم هادی است که در این رابطه قریب به ۲ هزار جلد کتاب در شهرک گلستان و شمال غرب شیراز توزیع خواهد شد.
حسینی یادآور شد: شعار محوری امسال برنامه‌های هفته دفاع مقدس «ما توانستیم» و بیانگر خودباوری، ایستادگی و مقاومت در برابر جبهه استکبار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار