بارش های رگباری فردا به مازندران می رسد
طبق گزارش داده شده میانگین بارش باران 11 ماهه در مازندران ( مهر96 تا شهریورماه 97) نسبت به مدت مشابه سال قبل 9 درصد و دوره آماری 18درصد کاهش یافت و این روند نزولی بارش ها با گرم شدن یک درجه ای دما باعث گسترش آثار خشکسالی در کل مساحت استان مازندران شده است.
کد خبر: ۶۵۸۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲ 23 September 2018

به گزارش تابناک مازندران، طبق گزارش داده شده میانگین بارش باران 11 ماهه در مازندران ( مهر96 تا شهریورماه 97) نسبت به مدت مشابه سال قبل 9 درصد و دوره آماری 18درصد کاهش یافت و این روند نزولی بارش ها با گرم شدن یک درجه ای دما باعث گسترش آثار خشکسالی در کل مساحت استان مازندران شده است.
 براساس این گزارش،  مدیرکل هواشناسی مازندران پیش بینی کرد با عبور موج نوار شمالی، آسمان مازندران فردا دوشنبه به طور موقت شاهد نخستین بارش رگباری پاییزی باشد.

محمدرضا رضوی  گفت:

این بارش تند رگباری با باد نسبتا شدید و رعد و برق به طور موقت مازندران را تحت شعاع قرار می دهد.
وی نسبت به آبگرفتگی معابر عمومی ناشی از این بارش رگباری به مدیریت شهری مازندران هشدار داده است.
به گفته رضوی موج نوار شمالی که مازندران را میزبان بارش های رگباری پاییزی می کند از روز سه شنبه سوم مهرماه از آسمان این استان خارج می شود.
مدیرکل هواشناسی مازندران اظهار داشت: با خروج این موج ناپایدار، دمای نسبی هوا در مازندران به خصوص در ارتفاعات به طور موقت افزایش می یابد.
هم اکنون هوای مازندران نیمه ابری همراه با ورزش باد ملایم با کمینه دما 16 درجه سانتیگراد از پل سفید و بیشینه دما با 28 درجه مربوط به شهر ساری است.
طبق گزارش هواشناسی، میانگین بارش باران 11 ماهه در مازندران ( مهر96 تا شهریورماه 97) نسبت به مدت مشابه سال قبل 9 درصد و دوره آماری 18درصد کاهش یافت و این روند نزولی بارش ها با گرم شدن یک درجه ای دما باعث گسترش آثار خشکسالی در کل مساحت استان مازندران شده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار