تقابل نساجی قائم‌شهر و استقلال گلی در بر نداشت.
کد خبر: ۶۵۸۲۰۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۲ 22 September 2018

به گزارش تابناک مازندران، در ادامه هفته هفتم لیگ‌برتر نساجی قائم‌شهر و استقلال از ساعت ۱۹:۳۵ در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر به میدان رفتند. این دیدار گلی را در بر نداشت و دو تیم امتیازات را تقسیم کردند.

با این تساوی استقلال هفت امتیازی شد و در رده یازدهم جای گرفت. نساجی نیز به امتیاز ششم رسید و به رده سیزدهم جدول بسنده کرد.

نیمه نخست

علی کریمی در دقیقه ۵ نخستین حمله نصفه و نیمه نساجی را دفع کرد که بازیکنان نساجی و نکونام اعتماد به خطای پنالتی داشتند اما داور دستور به ادامه بازی داد. بازیکنان شفر برای آرام کردن بازی، شروع به حفظ توپ کردند که دو بار تا نزدیکی‌های دروازه نساجی پیش رفتند اما ناموفق بودند. با گذشت ۲۰ دقیقه از بازی استقلال به رهبری طارق همام سور بر بازی شد اما در زدن ضربات آخر ناکام بودند.

طارق همام فرصت خوبی را در دقیقه ۳۰ برای مرتضی تبریزی فراهم کرد که ضربه سر این بازیکن خوب نبود و مدافعان نساجی توپ را دور کردند. مهمترین صحنه بازی در دقیقه ۴۰ روی کار تیمی بازیکنان استقلال خلق شد که ارسال خوب خسرو حیدری به تبریزی و پاس تک ضربه این بازیکن به روح الله باقری و ضربه این مهاجم با مهار خوبی از سوی حامد لک همراه بود.

نیمه دوم

نخستین موقعیت این نیمه از آن نساجی بود که صربه سر بازیکن این تیم در شلوغی محوطه جریمه استقلال توسط رحمتی دفع شد. در دقیقه ۵۵ ارسال استقلالی‌ها از روی نقطه کرنر با ضربه سر سهرابیان همراه بود اما حامد لک به راحتی این توپ را در آغوش گرفت.  وریا غفوری مجددا ارسال خوبی را روی دروازه نساجی انجام داد که ضربه سر تبریزی با اختلاف زیاد بیرون رفت. علی رغم تلاش هر دو تیم بازی تا دقیقه ۸۵ موقعیت خطرناکی را به دنبال نداشت. خطرناک‌ترین موقعیت نیمه دوم برای گرو در دقیقه 86 خلق شد که ضربه محکم و فنی او با اختلاف اندک از بالای دروازه نساجی عبور کرد. در دقایق پایانی این دیدار تیم استقلال سراپا حمله شد ولی تلاش شاگردان شفر نتیجه‌ای نداشت و آن‌ها نتوانستند از فرصت‌هایشان به خوبی استفاده کنند تا بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان برسد.

ترکیب استقلال: مهدی رحمتی، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، میلاد زکی‌پور، خسرو حیدری (الحاجی گرو ۷۰)، علی کریمی، وریا غفوری، طارق همام، مرتضی تبریزی، فرشید باقری و روح‌الله باقری (کارت زرد) (الله‌یار صیادمنش ۸۴).

ترکیب نساجی: حامد لک، مجتبی ممشلی، حامد شیری، گولیسیانی، فرشاد فرجی، محمد آبشک (کارت زرد)، احمد عبدالله‌زاده (کارت زرد)، سجاد عاشوری (امید سینک ۶۷)، علی اصغر آشوری، سید محمد میری (کارت زرد) و محمد مهدی نظری (محمد عباس زاده ۷۱).

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار