استقلال بعد از بازی قابل قبول در دوحه و حذف از لیگ قهرمانان در اولین مسابقه اش در لیگ برتر در قائمشهر میهمان نساجی است.
کد خبر: ۶۵۷۶۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۲ 21 September 2018

به گزارش فرتاک ورزشی،

وینفرد شفر و استقلال حالا با تمام توان به لیگ برتر آمده اند تا امسال را با حداقل یک جام پشت سر بگذارند. این تیم در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر یک بازی حساس با تیم نساجی قائمشهر دارد که هدایت آن بر عهده جواد نکونام کاپیتان سابق استقلال است. شفر که خاطره خوبی از بازی با نساجی دارد در نشست خبری این بازی گفت:« بابت تاخیر در نشست خبری عذر‌خواهی می‌کنم. ما سفری طولانی داشتیم و به همین دلیل دیر در نشست خبری حاضر شدم. خیلی خوشحالم که برای اولین بار به شمال ایران سفر کرده‌‌ام. می‌دانم تیم شما بعد از سال‌ها به لیگ برتر برگشته و از اینجا به نکونام سلام می‌کنم و 6 ماه در امارات در الوحده با هم کار کرده‌ایم. مسیر پیشرفت و حرکت او را بعد از حضورش در اوساسونا دیده‌ام.»

هرتیمی با ما بازی می کند بالای 100 درصد است

می‌گویند استقلال هر جا می‌رود باید پیروز شود اما این موضوع درست نیست. هر تیمی مقابل استقلال بازی می‌کند با بیشتر از صد درصد توان خود کار می‌کند و فردا هم حریف ما بسیار قدرتمند است و امیدوار پس از بازی از عملکرد خودمان راضی باشیم.

داور فردا یکی از بهترین های آسیاست

خوشحالم که فردا یک داور ایرانی داریم نه داوری از سنگاپور و دیگر کشورها. شما دیدید در بازی با العین و السد داوری خیلی به ضرر ما بود. گل اولی که از السد دریافت کردیم آفساید بود و یک پنالتی هم روی روح‌الله باقری گرفته نشد. بهترین داوران آسیا را داریم و مطمئنم فردا هم داور ما یکی از بهترین‌های آسیا خواهد بود.

بهترین هواداران آسیا را داریم

خیلی خوشحالم هواداران پر شماری از استقلال در قائمشهر دیدم. همچنین خیلی خوشحالم تیم ما بهترین هواداران آسیا را دارد و ما باید برای آنها کار کنیم.

تیم ها با صد در صد توان برابر استقلال بازی می کنیم

شاید می‌گویند استقلال هر جا می‌رود باید پیروز شود اما این موضوع درست نیست. هر تیمی مقابل استقلال بازی می‌کند با بیشتر از صد درصد توان خود کار می‌کند و فردا هم حریف ما بسیار قدرتمند است و امیدوار پس از بازی از عملکرد خودمان راضی باشیم.

خوشحالم داور سنگاپوری نیست

از یک بابت دیگر خوشحالم که فردا یک داور ایرانی داریم نه داوری از سنگاپور و دیگر کشورها. شما دیدید در بازی با العین و السد داوری خیلی به ضرر ما بود. گل اولی که از السد دریافت کردیم آفساید بود و یک پنالتی هم روی روح‌الله باقری گرفته نشد. بهترین داوران آسیا را داریم و مطمئنم فردا هم داور ما یکی از بهترین‌های آسیا خواهد بود. یک‌بار دیگر خوشحالی خودم را از آمدن به این شهر ابزار می‌کنم و خوشحالم خبرنگاران پر تعدادی می‌بینیم و امیدوارم بعد از بازی هم با هم صحبت‌های خوبی در مورد بازی داشته باشیم.

هوداران نساجی بسیار مشتاق هستند

ول از همه باید بگویم تماشاگران تیم نساجی بسیار مشتاق هستند برای حمایت از تیم خودشان. امیدوارم فردا همه از فوتبال زیبا لذت ببرند. امیدوام نه تنها در اینجا بلکه در هیچ ورزشگاه دنیا خشونتی نباشد و همه بعد از فوتبال خوشحال به خانه‌های خود بروند. فوتبال یکی از بهترین ورزش های دنیاست، مخصوصا برای کودکان. خوشحال می‌شوم هواداران نساجی از تیم خودشان حمایت کنند.

نگران بازیکنان غایب نیستیم

بازی فردا ما با پرسپولیس نیست، شما دیدید در بازی با السد ما دقایقی 9 نفره بازی کردیم و داور هم یک بازیکن حریف را اخرج نکرد، فکر می‌کنم اگر اسماعیلی خوش‌شانس نبود شاید پای او می‌شکست، روزبه چشمی هم در تمرینات ضربه‌‌ای خورد و فردا در تیم نیست، اما ما بازیکن به اندازه کافی داریم و نگران نیستم. مطمئنم بازیکنان ذخیره ما هم به خوبی جای بازیکنان اصلی را خواهند گرفت و چیزی از آن‌ها کمتر ندارند. بازهم می‌گویم بازی فردای ما با پرسپولیس نیست و با نساجی است، ضمن اینکه خوشحالم با پرسپولیس بازی داریم، اما فردا تمام تمرکزمان را روی بازی با نساجی می‌گذاریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار