روز جمعه 31 شهریورماه سال‌جاری به‌صورت رسمی پایان طرح‌های دریا در مازندران است.
کد خبر: ۶۵۷۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲ 19 September 2018

 مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران گفت: روز جمعه 31 شهریورماه سال‌جاری به‌صورت رسمی پایان طرح‌های دریا در مازندران است.نزدیک به هزار غریق نجات در این طرح به کارگیری شده و تعداد غریق از ابتدای آغاز این طرح تاکنون، 46 نفر بوده است..

وی تصریح کرد: طرح دریا طی روزهای آتی و به‌ویژه در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی به‌دلیل حجم بالای مسافران در دور آخر سفرهای تابستانی دایر است. شعارسال: مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران گفت: روز جمعه 31 شهریورماه سال‌جاری به‌صورت رسمی پایان طرح‌های دریا در مازندران است. عیسی قاسمی‌طوسی در گفت‌وگو با بلاغ، اظهار کرد: روز جمعه 31 شهریورماه سال‌جاری به‌صورت رسمی پایان طرح‌های دریا در مازندران است. وی افزود: تعداد غریق در دریای مازندران از ابتدای آغاز این طرح تاکنون، 46 نفر بوده است. مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران خاطرنشان کرد: نزدیک به هزار غریق نجات در این طرح به کارگیری شد. این مسئول در خصوص پرداخت حقوق افراد به‌کار گرفته شده در طرح دریا عنوان کرد: کلیه حقوق غریق نجات‌ها تا پایان مرداد ماه پرداخت شده است.

قاسمی طوسی تصریح کرد: طرح دریا طی روزهای آتی و به‌ویژه در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی به‌دلیل حجم بالای مسافران در دور آخر سفرهای تابستانی دایر است. وی ادامه داد: با اعلام به تمامی فرماندارن شهرهای ساحلی و مشمول طرح دریا، تمهیدات لازم برای اجرای این طرح و حفظ جان مسافران اتخاذ شده است و امیدواریم هیچ حادثه تلخی تا پایان این طرح رخ ندهد. مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران در پایان از مردم و مسافران تابستانی خواست تا نهایت همکاری را با غریق نجات و مسئولان طرح دریا داشته باشند و همکاری مردم را نقش بسزایی در اجرای سالم و سلامت این طرح برشمرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار