معاون قوه قضاييه:
معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه گفت: دشمن با جنگ اقتصادی به دنبال زمین‌گیر کردن انقلاب اسلامی است اما با توکل بر خدا و هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی از همه این فتنه‌ها و بحران ها عبور خواهد کرد.
کد خبر: ۶۴۸۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰ 29 August 2018

«نوروز کهزادی» در آیین افتتاح ساختمان دادگستری و دادسرای عمومی و انقلاب بافق ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، افزود: البته جنگ اقتصادی اخیر بیشتر در بُعد روانی تأثیر‌گذار بوده که برخی از مردم را نگران و تلاطم‌هایی را در بازار به بار آورده است.

وی اظهار كرد: ایران یک کشور بزرگ و سرشار از امکانات و نعمات الهی است و تحریم‌کنندگان آرزوی زمین خوردن انقلاب را همچون سناتور «مک کین» که آرزوی بمباران اتمی ایران را داشت، به گور خواهند برد.

این مقام مسئول، انسجام و همدلی را راهبرد مقابله با توطئه های دشمنان دانست و بیان كرد: جنگ اقتصادی امروز، یک جنگ تمام عیار و یک حمله کامل به کشور است که با هدف ساقط کردن نظام اسلامی صورت گرفته است و به فضل الهی و با همت مردم، ظرفیت های عظیم کشور و استعداد بی‌بدیل جوانان این مرز و بوم، ناکام خواهد ماند.

وی تصریح کرد: وظیفه و رسالت امروز همه ما حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی است و از سوی دیگر ارتقاء کیفیت و افزایش خدمات و بهبود امکانات وظیفه سنگین تولید کنندگان و صنعتگران است.

معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه، تحریم فلج کننده و اِعمال فشار حداکثری به مردم را راهبرد دشمن ذکر کرد و گفت: گرچه این تحریم ها فشار هایی را بر مردم وارد کرده است اما به برکت خودباوری جوانان که میراث امام راحل عظیم الشأن و رهبر معظم انقلاب است و خودکفایی حاصل از سرمایه گذاری‌های بزرگ داخل کشور، این راهبرد آنها شکست خواهد خورد.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان علی رغم شعار‌های فریبنده و مزورانه خود که تحریم‌ها برای مردم ایران نیست! حتی از ارائه کالاهای اساسی، پزشکی و دارویی هم اجتناب می کند اما بدون تردید مردم این سرزمین همچون تاریخ 40 ساله انقلاب اسلامی از این گردنه هم عبور خواهند کرد.

 

کهزادی افزود: کشوری که می‌تواند موشک و هواپیما بسازد، یعنی می‌تواند همه احتیاجات خود را برطرف كند و این برهه را باید با جلوگیری از اسراف و تبذیر و همت بلند برای ساختن ایرانی آباد و سرفراز از سرگذراند.

اين مقام قضايي در پايان نيز يادآور شد: 30 درصد از ساخت و سازهای قوه قضاییه در هشت سال اخیر و در دوره ریاست آیت الله آملی لاریجانی انجام گرفته است که در مقایسه با سنوات قبل و تاریخ 90 ساله عدلیه، کاری بزرگ است.

گفتني است؛ ساختمان دادگستری و دادسرای عمومی وانقلاب بافق در زمینی به وسعت 7500 مترمربع و با اعتبار 47 میلیارد ریال ساخته و به بهره‌برداری رسید.

همچنين در این سفر، ساختمان طرح توسعه داسرای عمومی و انقلاب یزد هم در سه طبقه با اعتباری نزدیک به 10 میلیارد ریال افتتاح شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار