سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از گشایش نمایشگاه بین ‌المللی دام، شیلات و آبزیان و صنایع وابسته از ۳۰ تیرماه در تبریز خبر داد.
کد خبر: ۶۴۶۴۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۲ 22 July 2015


به گزارش خبرنگارما ، مهندس حبیب شریفیان در حاشیه گشایش این نمایشگاه که با حضور مهندس کریم مهری رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی ، مدیران استان و اعضای تشکل های بخش کشاورزی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار شده است در گفتگو با خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: این نمایشگاه از امروز 30 تیرماه لغایت دوم مرداد ماه برای بازدید عموم بهره برداران زیربخش، تولید کنندگان و علاقمندان صنعت دام و شیلات مهیا گردیده است.

وی با تاکید بر اینکه این نمایشگاه زیر نظر شرکت نمایشگاهی سان صفا برگزار شده است گفت: در این نمایشگاه فعالان حوزه دام و آبزیان گرد هم آمده اند و یک محل مناسب برای تبادل تکنولوژی و آشنایی با آخرین یافته‌های علمی است که می‌تواند در اختیار فعالان این حوزه قرار بگیرد.

مهندس شریفیان با اشاره به برگزاری این نمایشگاه در تبریز و ایجاد فرصت‌های پیشرفت برای استان تأکید کرد: افرادی که در استان ما صاحب صنایع هستند می‌توانند محصولات خود را در اینگونه نمایشگاه ها در معرض دید عموم قرار دهند و خودشان را معرفی کنند و علاوه بر آن در داخل نمایشگاه نیز افراد هم‌صنف می‌توانند اطلاعات خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی استان افزود: این نمایشگاه همه روز از ساعت 16:30 لغایت 21:30 برای بازدید علاقمندان دایر می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :