دردسر پشت دردسر
تعدادی از اعضای شورای شهر ساری در اقدامی غیرمنتظره نسبت به واگذاری زمین ماهفروجک به باشگاه نساجی مازندران واکنش نشان دادند، واکنشي که اعتراض مالک نساجي را به دنبال داشت.
کد خبر: ۶۴۲۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰ 21 July 2015
هنوز مدتی از انتشار خبر محرومیت نساجی مازندران نسبت به ثبت قرارداد بازیکنان خود نگذشته است که خبر رسید تعدادی از اعضای شورای شهر ساری در اقدامی غیرمنتظره نسبت به واگذاری زمین ماهفروجک به باشگاه نساجی مازندران واکنش نشان دادند.
در جلسه شورای شهر ساری که با حضور فرماندار این شهر برگزارشد تعدادی از اعضای این شورا با امضای نامه ای سرگشاده، خواستار عدم واگذاری زمین ماهفروجک به باشگاه نساجی مازندران شدند.
گفتنی است، این اعتراض در حالی صورت گرفت که به گفته مسئولان واگذاری زمین به این باشگاه توسط استانداری مصوب شد و مراحل پایانی خود را طی می کند.
باید منتظر ماند و دید آیا اقدام اعضای شورای شهر ساری می تواند در روند پروسه چند ساله واگذاری این زمین به باشگاه نساجی خللی وارد می کند یا خیر؟

 
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ساری، در این نامه آمده است:

  ریاست محترم شورای اسلامی شهر ساری

 با سلام واحترام به استحضار می رساند رسانه های استان خبر واگذاری زمین چند هكتاری ماهفروجك به باشگاه نساجی را منتشر كرده اند و طی جلسه ای كه در استانداری مازندران برگزار شد این واگذاری به تصویب رسید. همانطور كه استحضار دارید در سال گذشته نیز این خبر رسانه ای شده بود كه اهالی و ورزشكاران و ورزش دوستان ساروی نسبت به آن واكنش نشان دادند.
چراكه در شهر ساری هم باشگاه های معتبر و با سابقه ای وجود دارد و هم اسپانسرهای قوی كه بتوانند در شهرستان خودشان مجموعه ورزشی احداث كنند و از طرفی این واگذاری از نظر حقوقی در آینده ممكن است دچار اشكالاتی شود كه تبعات آن سنگین خواهد بود لذا مراتب اعتراض اعضا را به مقامات استانداری منعكس فرمایند كه با وجود قهرمانان بنام و ورزشكاران شهر ساری چرا در محدوده شهرستان ساری به نساجی قائمشهر زمین واگذار می شود.
گفتنی است، این نامه در یكصد و سی امین جلسه شورای اسلامی شهر ساری و در حضور واحدی فرماندار ساری تقدیم رئیس شورا شد و فرماندار ساری نیز در پاسخ به این نامه اعتراضی اعضاء اعلام كرد این موضوع را در استانداری مازندران پیگیری خواهد نمود.

واکنشي غير منتظره غير فوتبالي

به دنبال به تعويق افتادن واگذاري زمين مذکور مالک باشگاه نساجی مازندران بار دیگر از ترک نساجی سخن گفت.
مهدی پرهام، مالک باشگاه نساجی قائمشهر با اعلام نارضایتی از شرایط موجود به ورزش سه گفت: ما طبق توافقات به تعهدات خودمان کاملا عمل کرده ایم اما یک سری از تعهدات از طرف مقابل وجود دارد که تاکنون به هیچ کدام عمل نشده است.
وی ادامه داد: امکاناتی از قبیل زمین تمرین و ... جزو تعهدات طرف مقابل بود که مکتوب نیز موجود است. با توجه به اینکه طرف مقابل هیچ علاقه ای به انجام وظایف خود ندارد بنده به آقای درودگر اعلام کردم بعد از 13-14 ماه کار در این تیم بهتر است تیم را تحویل دوستان بدهند و به کارهای خودشان برسند.
پرهام  افزود: با این شرایط تیم را به اداره جوانان و شورای شهر می دهیم و از آنها خیلی ممنونم که اینطور احساس مسوولیت می کنند و شرایط تیم را درک می کنند.
 مالک باشگاه نساجی مازندران خاطر نشان کرد: من به تمام تعهداتی که  درج شده بود عمل کردم اما برخی از دوستان فقط بلدند از موقعیت نساجی در این شرایط استفاده کنند و هیچ وقت نیز دل شان برای تیم و دوستداران آن نمی سوزد و منافع خود را دنبال می کنند.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
خدمت آقای حسینی نماینده مردم قایم شهر.ما اهالی به همراه شورای اسلامی دوستا جلوی نستاجی می ایستیم.باحمایت شواری شهرساری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار