در معاملات بورس هفته گذشته فارس تعداد ۱۰۱ میلیون ۶۹۲ هزار سهم داد و ستد شد.
کد خبر: ۶۳۹۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳ 04 August 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:کرشمه ترابیان مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس گفت: در معاملات هفته گذشته بورس منطقه‌ای استان فارس تعداد ۱۰۱ میلیون ۶۹۲ هزار سهم و حق تقدم به ارزش ۳۰۳ میلیارد ریال مبادله شد.

وی با بیان اینکه این تعداد سهام متعلق به ۲۸۵ شرکت است، افزود: ۷۰ درصد آن مربوط به خرید سهام و مابقی مربوط به فروش سهام بوده است.

ترابیان با بیان اینکه در حال حاضر ۲۷ شرکت کارگزاری در بورس این استان فعالیت می‌کنند، ادامه داد: در دوره مورد نظر در مجموع برای ۲۵۷ نفر کد سهام‌داری جدید صادر شده است.

وی بیان کرد: در پایان معاملات این هفته سهام شرکت‌های گسترش نفت و گاز پارسیان، گسترش صنایع و خدمات کشاورزی و سرمایه گذاری نفت و گاز پتروشیمی تامین با بیشترین تقاضا برای خرید و سهام شرکت‌های پارس خودرو، سایپا و صنعتی دریایی ایران با بیشترین تقاضای فروش مواجه بودند.

ترابیان اظهار داشت: همچنین سهام شرکت‌های کاغذ سازی ایران، پتروشیمی زاگرس و پتروشیمی غدیر بیشترین ارزش ریالی خرید و سهام شرکت‌های ذوب آهن اصفهان، نفت بهران و پتروشیمی غدیر با بیشترین ارزش ریالی فروش را به خود اختصاص دادند.

مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس تصریح کرد: شاخص کل بازار نیز در هفته گذشته به میزان ۱۵۱۵۱ واحد افزایش و به عدد ۱۲۳۹۵۱ رسید.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار