بر اثر جاری شدن سیل:
معاون استانداری مازندران گفت: سیل اخیر به بخشهای مختلف تاسیسات زیربنایی از قبیل راه های ارتباطی اصلی و فرعی روستایی، پلها و دیواره های حفاظتی رودخانه ها، خطوط انتقال برق و مخابرات، واحدهای مسکونی، اراضی کشاورزی و... آسیب زده است.
کد خبر: ۶۳۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱ 20 July 2015

 به گزارش تابناک مازندران، بارش باران شدید که از عصر دیروز از کوهها و رودخانه های مازندران سرازیز شده بود باعث خسارت جانی و مالی فراوان گردید. یکی از مهم ترین محورهای سیل گیر در مازندران رودخانه تالار بود بارش باران شدید که از ساعت 16روز یکشنبه شروع شده بود موجب ویرانی و خسارت فراوان در طول مسیر رودخانه گردید. تعطیلات عید فطر باعث حضور مسافران و گردشگران در مناطق ییلاق مازندران بود که پس از سیل و با مسدود شدن جاده، راه ارتباطی مردم قطع شد. سیل ویرانگر که از دیروز شروع به تخریب کرده بود لحظاتی قبل (ساعت 12:15) دو واحد تجارتی را در مسیر اصلی جاده تهران- شمال در زیراب به زیرآب فروبرد.

نییان معاون استانداری مازندران گفت: سیل اخیر به بخشهای مختلف تاسیسات زیربنایی از قبیل راه های ارتباطی اصلی و فرعی روستایی، پلها و دیواره های حفاظتی رودخانه ها، خطوط انتقال برق و مخابرات، واحدهای مسکونی، اراضی کشاورزی و... آسیب زده است.

 عین‌الله طالبی با اشاره به گسترده بودن خسارت سیل در سوادکوه، گفت: نجات مسافران و مردم و رفع انسداد جاده‌ها در اولویت فعالیت ستاد بحران قرار دارد.

 محمدناصر زندی گفت : شدت بارش باران در شب گذشته موجب شد تا قطعه چهارم آزادراه تهران شمال که اخیرا مجددا بازگشایی شده بود و همچنین جاده قدیم چالوس در منطقه ازارک ، بر اثر سیل و ریزش بسته شود .

 سیلی که شامگاه روز یکشبنه در مازندران جاری شد خسارت های جبران ناپذیری به زیرساخت های مناطق از جمله بخش بلده نور ، دوهزار تنکابن ، کجور نوشهر ، کلاردشت ، چالوس ، محمود آباد و سواد کوه و نیز جاده چالوس - کرج مربوط به حوزه استحفاظی چالوس وارد کرده است

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار