رئیس شورای اسلامی شهر قم:
رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به مصوبه ای مبنی بر 40 درصد کاهش عوارض ساخت بیمارستان فوق تخصصی قلب بیان کرد: این بیمارستان خیریه است و به مردم خدمت رسانی خواهد کرد و تا زمانی که کارکرد خود را حفظ کند مشمول تخفیف در عوارض است.
کد خبر: ۶۳۷۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴ 31 July 2018

 

به گزارش تابناک قم، عبدالله جلالی شامگاه دوشنبه پنجاه و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم در خصوص افتتاح برخی از پروژه های شهری در ایام دهه کرامت عنوان کرد: مدیران شهری سلیقه به خرج دادند و در مساجد و در حضور مردم و مسئولان این طرح ها را افتتاح کردند که اقدام خوبی بود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: افتتاحیه ها به یک منطقه از قم اختصاص نداشت و تمامی مناطق 8 گانه را در بر می گرفت و شهروندان از این پروژه ها مطلع شدند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه رضایتمندی نسبی مردم از اجرای پروژه ها مشهود بود و در مجالس و برنامه های مختلف آن را ابراز می کردند. قم کاستی هایی دارد که باید بدان پاسخ داده شود قطعا منابع محدود است و در یک زمان محدود نمی توان به تمامی نیازها پاسخ داد.

وی اظهار کرد: شاخص ترین پروژه، بلوار آیت الله بروجردی بود که از ویژگی های بیشماری برخوردار است. افتتاح بلوار آیت الله بروجردی قم در مدیریت ترافیک و حمل و نقل موثر است چرا که از شریان های مواصلاتی شهر قم بوده که ساکنین قم، پردیسان، کهک و روستاهای بخش کهک نیز از این طرح منتفع می شوند.

وی تصریح کرد: افتتاح این طرح خدمت بزرگ و قابل قبول بود که در کاهش ترافیک بلوار غدیر نیز اثر دارد و در این مقطع زمانی یکی از افتخارات مدیریت شهری است.

جلالی در رابطه با مصوبه ای مبنی بر لایحه اخذ مجوز 40 درصدی کاهش عوارض و پرداخت نقدی مابقی عوارض صدور پروانه ساخت پلاک مربوط به بیمارستان فوق تخصصی قلب متعلق به موسسه آیت الله سیستانی بیان کرد: این بیمارستان خیریه است و به مردم خدمت رسانی خواهد کرد و تا زمانی که کارکرد خود را حفظ کند مشمول تخفیف در عوارض است.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری باید به طور ویژه ای از طرح های خدماتی که به نفع قم و زائران است حمایت کند و در تخصیص تخفیف عوارض گام بردارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار