معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: توسعه دوچرخه‌سواری در رفت‌وآمد کارکنان دولت و کمک به این طرح نیز در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر: ۶۳۶۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۴ 29 July 2018

به گزارش تابناک قم، روح‌الله رمضانی عصر امروز در جلسه شورای ورزش همگانی استان که در سالن امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، اخذ عوارض از باشگاه‌های داخل اماکن غیرتجاری را موردتوجه قرار داد و اظهار داشت: بحث اخذ عوارض از باشگاه‌های ورزشی اماکن غیرتجاری یک مصوبه بوده و این عوارض در اصل باید توسط صاحبان ملک پرداخت شود که این فشار بر دوش باشگاه‌ها گذاشته می‌شود و تا امروز به دلیل این مشکل، چند باشگاه توسط شهرداری پلمب شده است.

وی با اشاره به تیم فوتسال لیگ برتری استان قم افزود: استان قم در فوتبال و فوتسال تنها یک تیم در لیگ برتر داشته و این تیم به‌صورت صد درصد بومی بسته‌شده است که این می‌تواند یک اتفاق کم‌نظیر باشد.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم نبود حامیان مالی برای تیم‌های ورزشی استان را یک مشکل اساسی دانست و گفت: مسئله‌ای که در شهر قم با آن روبرو هستیم، عدم حضور حامیان مالی برای تیم فوتسال لیگ برتری قم است، این در حالی است در هر بازی بیش از هزار نفر از نزدیک و بیش از 10 هزار نفر از تلویزیون این بازی را تماشا می‌کنند.

رمضانی با اشاره به نقش صداوسیما در کاهش هزینه‌های تیم فوتسال قم بیان کرد: درخواست ما از صداوسیما این بوده که پخش مسابقات به‌صورت رایگان انجام شود تا هزینه‌های تیم‌ کاهش یابد و مشکلات مالی آن به حداقل برسد.

وی عنوان کرد: یکی از راه‌های گسترش ورزش همگانی استان، افزایش پایگاه‌های ورزش صبحگاهی بوده و مکان این ورزش‌ها توسط اداره کل ورزش و جوانان استان تأمین‌شده و آقایان و بانوان می‌توانند از این فضا استفاده کنند.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم تأکید کرد: یکی از مشکلات مردم قم، چاقی بوده که این مسئله بیماری‌های فراوانی را برای آن‌ها به همراه دارد و برای پیشگیری آن، باید از توسعه ورزش همگانی استان حمایت کرد.

رمضانی ابراز کرد: مسابقات محلات و مساجد در دستور کار قرار داده‌شده و بیش از شش هزار نفر شرکت‌کننده از میان جوانان در سال گذشته در این طرح حضور داشتند و از اواخر مردادماه سال جاری، این مسابقات آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: مسابقات کارکنان دولت، با رویکرد تغییر در رویه ورزشی و ایجاد لیگ ورزشی از شهریورماه آغاز می‌شود، توسعه دوچرخه‌سواری در رفت‌وآمد کارکنان دولت و کمک به این طرح نیز در دستور کار قرارگرفته است.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم ادامه داد: چند سالی است که برنامه‌های مشترک با حوزه علمیه برگزار شد که بخش اعظم هزینه‌های آن توسط اداره کل ورزش و جوانان استان پرداخت شد، مشکلی که در ورزش حوزه وجود دارد، تعدد مدیریت ورزشی در میان حوزه بوده که این امر به‌وجودآورنده خلل بوده است.

رمضانی بیان کرد: با تمام این مشکلات، تمام راه‌های موجود برای ترویج ورزش همگانی در حوزه علمیه بررسی می‌شود و اگر لازم باشد، اداره کل ورزش و جوانان استان، اعتبارات کافی را در حد توان تقبل می‌کند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار