کد خبر: ۶۳۵۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۵ 28 July 2018

تابناک / حسین کعبی پس از پایان دیدار سپیدرود رشت و سایپا در خصوص علل ناکامی تیمش توضیح داد.

 سین کعبی، کاپیتان تیم فوتبال سپیدرود رشت پس از شکست تیمش مقابل سایپا تهران بیان کرد: علی دایی مانند برادر من است و پیش از مسابقه هم برای اجازه پیش او رفتم و علی ( دایی ) هم با من شوخی کرد.

او در خصوص وضعیت بد باشگاه سپیدرود بیان کرد: بازیکنان و باشگاه چوب وضعیت بد و نا مطلوب را می خورند و در این مسابقه هم تماشا کردید که هواداران بسیاری از رشت به اینجا آمدند و ما هم دوست داشتیم، آنها را خوشحال کنیم اما مساوی هم حق مان نبود و بد بازی کردیم. تمرینات خوبی نداشتیم و خدادادعزیزی هم دیر به تیم ما اضافه شد و نباید انتظار داشته باشیم مقابل سایپا نتیجه بگیریم.

کعبی ادامه داد: سایپا حدود ۲ ماه تمرین است که تمرین دارد و این درحالیست که تیم ما ۲۰ روز تمرین کرد و فکر می کنم با این شرایط بدنی در آینده به مشکل می خوریم. هفته چهارم به دلیل تیم ملی تعطیلات داریم و باید بدن هایمان را برای ادامه لیگ برتر آماده کنیم.

مدافع سپیدرود در خصوص ۲ صحنه مشکوک که داور اعلام خطا نکرد، خاطرنشان کرد: بازی تمام شد و واقعیت را می گویم. ۲ صحنه صد در صد خطا بود و باید این نکته را اظهار کنم که خطای من روی بازیکن سایپا هم اخراج داشت که داور کارت را نشان نداد اما صحنه صد در صد خطا بود و دلیلی ندارد، من خودم را روی زمین بیاندازم اما داوران روی ما زوم کرده اند و به او خسته نباشید می گویم.

وی ادامه داد: فوتبال است و گله ای از داور ندارم اما اگر او از دست من ناراحت است از او عذرخواهی می کنم. آرزوی هر تیم و مربی است که هواداران سپیدرود را داشته باشد اما هوادار در این بازی ناراحت بود و یک سری اتفاقات رخ داد که مربوط به بازیکن و مربیان نیست.

کعبی در پایان گفت: از تمام هواداران و کسانی که در ورزشگاه بودند، عدرخواهی می کنم و در پایان هم باید بگویم که در نیمه نخست توپ به دست من هیچ برخوردی نداشت و پنالتی نبود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار