فرمانده انتظامی لارستان با بیان اینکه از اول امسال تا کنون افزون بر ۲ تن و ۱۱۱ کیلوگرم انواع مواد مخدّر،کشف و ضبط شده است، گفت: در این راستا ۱۴۸ نفر دستگیر و ۴۸ خودرو سبک و سنگین توقیف و تحویل مقامات قضایی گردیده اند.
کد خبر: ۶۳۴۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰ 26 July 2018

تابناک فارس به نقل از میلاد لارستان:جلیل حسنی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدّر شهرستان در سخنانی اظهار داشت: یکی از معضلات اصلی جامعه امروزی ما چه در سطح منطقه ای و چه در سطح جهانی مواد مخدّر است که خوشبختانه در ایران اسلامی با هوشیاری و توانمندی بالای نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی عرصه بر قاچاقچیان مواد مخدر تنگ شده است و با آنها سخت برخورد می شود.

فرماندار ویژه لارستان ضمن تقدیر و تشکر از کمیته های پیشگیری، درمان و مقابله شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدّر شهرستان لارستان که تلاشهای وافری را در طول سال انجام می دهند، گفت: در این خصوص کمیته مقابله بیشترین تلاش و کوشش خود را انجام می دهد و جامعه را در راستای سالم سازی و زدودن زنگارهای آلوده بیمه می کند.

وی ادامه داد: کمیته پیشگیری نیز خیلی مهم است که در این خصوص بایستی در مراحل اولیه پیگیری نماییم و با تدوین برنامه های مختلف و متنوع در جهت مبارزه با مواد مخدّر همت کنیم و اگر اقدامات ما به روز نباشد و مراحل اصلی را حل ننماییم، در مرحلة مقابله کار نیروهای امنیتی و انتظامی سخت تر خواهد بود.

حسنی خاطر نشان کرد: خوشبختانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدّر شهرستان در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، پیشگیری و درمان و مقابله خوب کار کرده است و دستگاه های متولی همیشه پای کار و نسبتا فعالیت شان گسترده بوده است؛ اما این کافی نیست و بایستی تلاششان مضاعف و بیشتر شود.

رییس شورای تامین شهرستان لارستان، با اشاره به موفقیت‌های اخیر پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان و انهدام چندین باند بزرگ قاچاق موادمخدر در جاده‌های پرتردد این خطه پهناور، اظهار کرد: توان و قدرت اطلاعاتی و عملیاتی ماموران انتظامی لارستان، محورهای مواصلاتی شهرستان لارستان را برای قاچاقچیان منطقه‌ای ناامن کرده است.

حسنی با تاکید بر اینکه کشفیات بالای مواد مخدّر در لارستان گویای پتانسیل قوی و هوشمندی و هوشیاری نیروهای امنیتی و انتظامی است؛ تصریح کرد: با توجه به مسیر ترانزیتی و هم مرز بودن با استان هرمزگان، اما نیروی انتظامی شهرستان خوب مدیریت کرده است.

وی اضافه نمود: سبزپوشان نیروی انتظامی و پلیس مواد مخدّر شهرستان در این راستا از تمام توانمندی تخصصی خود استفاده و کار می کنند، وقت می گذارند، و دلسوزانه برای وطن خودشان از زندگی خود می گذرند تا مردم در آرامش و آسایش و امنیت کامل باشند و شبانه روزی با قاچاقچیان مواد مخدّر مبارزه می کنند.

معاون استاندار فارس با بیان اینکه خروجی کشفیات مواد مخدّر در شهرستان ما گویای هوشیاری و پاک دست بودن نیروهای امنیتی و انتظامی است که اجرشان در پیشگاه باری تعالی محفوظ است؛ افزود: کشفیات مواد مخدّر در شهرستان ما از نظر توانمندی پرسنل انتظامی یک نقطه قوت است.

حسنی تاکید کرد: امیدواریم در ادامه نیز افسران و نیروهای شجاع فرماندهی انتظامی لارستان با تیز بینی خاصی که دارند و با هم افزایی بیشتر شاهد ریشه کن شدن مواد مخدّر در کشور باشیم.

وی در پایان سخنانش از تمامی کارگروه های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدّر شهرستان خواست اقدامات، کارها و برنامه های خود را در قالب نمایشگاه به اجرا در بیاورند و مردم را از این فعالیت ها آگاه و مضرّات مواد مخدّر را در سطح شهرستان تشریح کنند و کارهایشان نسبت به گذشته بهتر و با کیفیت تر اجرا نمایند.

سرهنگ حسین دیندارلو فرماندهی انتظامی لارستان هم در این جلسه گفت: از اول امسال تا کنون افزون بر ۲ تن و ۱۱۱ کیلوگرم انواع مواد مخدّر،کشف و ضبط شده است و در این راستا ۱۴۸ نفر دستگیر و ۴۸ خودرو سبک و سنگین توقیف و تحویل مقامات قضایی گردیده اند.

پیش از این نیز جمعی از اعضاء جلسه و روسای کمیته های درمان و پیشگیری هم، فعالیت ها و پیشنهادات خود را در خصوص مبارزه با مواد مخدّر ارائه کردند.

در پایان نیز از تعدادی از افسران فرماندهی انتظامی شهرستان لارستان که در راستای مبارزه با مواد مخدّر شهرستان تلاش کرده بودند؛ تجلیل شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار