رشت - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان با بیان اینکه گیلان از استان‌های گردشگرپذیر کشور است گفت: همزمان با دور دوم سفرهای تابستانی، جشنواره های بومی و محلی در گیلان برگزار می شود.
کد خبر: ۶۳۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶ 19 July 2015
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان، رضا علیزاده در تشریح این خبر اظهار کرد: بی‌تردید با اتمام ماه مبارک رمضان شاهد خیل عظیم گردشگران تابستانی به گیلان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه هر ساله با برگزاری برنامه‌های متنوع درصدد تامین فراغت گردشگران هستیم گفت: هر یک از دستگاه‌های ذیربط گردشگری جهت رفاه حال مسافران برنامه‌های متنوع فرهنگی و امنیتی و رفاهی اجرا می کنند.

علیزاده گفت: برگزاری جشنواره‌های بومی و محلی و برپایی نمایشگاه‌های صنایع دستی در شهرستان‌های مسافر پذیر استان و نظارت بر اماکن اقامتی و پذیرایی و همچنین تامین امنیت مسافران از جمله مهمترین اقدامات این اداره کل با همکاری دستگاه‌های ذی ربط برای پذیرایی مطلوب از مسافران است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان با تشریح برنامه های این جشنواره ها اعلام کرد: برگزاری موسیقی‌های محلی و بازی های بومی یکی از برنامه های مهم این جشنواره ها است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار