رئیس اداره امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران گفت که بازی دیدار تیم ملی فوتبال ایران و پرتقال در جهانی 2018 در 2 سینمای این استان برای ورزش دوستان مازنی پخش می شود.
کد خبر: ۶۲۲۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸ 23 June 2018

به گزارش تابناک : محمد محمدی روز شنبه افزود : هم اکنون امکان پخش این بازی در سالن سینمایی سپهر ساری و هتل رامسر فراهم شده است .
وی گفت که علاقه مندان برای دیدن این بازی نهایی مرحله اول گروهی می توانند ساعاتی پیش از آغاز برگزاری مسابقه با خرید بلیت به همراه خانواده هایشان در این 2 سینما به تماشای نمایش سرنوشت ساز تیم ملی فوتبال کشورمان بنشینند.
رئیس اداره امور سینمایی مازندران ظرفیت این 2 سالن سینمایی را بیش از یکهزار و 500 صندلی اعلام کرد .
دیدار تیم ملی فوتبال ایران و پرتغال روز دوشنبه چهارم تیر ماه ساعت 22 و 30 دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه ' موردویا آرنا ' شهر ' سارانسک ' انجام می شود.
محمدی گفت که با انجام کارهای اداری لازم درخواست همین 2 سینما ، دیدار قبلی تیم ملی ایران مقابل اسپانیا هم در این فضاها نمایش داده شد .
به گفته محمدی ، یکهزار و 500 مازنی ، بازی تیم ملی کشورمان و اسپانیا را در سالن های سینمای سپهر ساری و هتل رامسر مشاهده کردند .
پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید احیای سینماهای استان مازندران رقم خورد و چراغ سینما در 6 شهر تنکابن ، رامسر ، بابل ، قائمشهر، جویبار و نور روشن شد . 
با از سر گیری فعالیت سینماهای این شهرها علاوه بر افزایش تعداد سینما به 14 سینما ، 2 هزار و 175 صندلی به ظرفیت سینماهای مازندران اضافه شد .

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار