دبیر هفتمین جشنواره مطبوعات مازندران با اشاره به ارسال حدود ۶۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره، گفت: شرکت‌کنندگان فقط می‌توانند در دو بخش و هر کدام سه اثر ارسال کنند.
کد خبر: ۶۲۱۲۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ 20 June 2018

به گزارش تابناک : علی یوسفی از ارسال حدود 600 اثر از فعالان رسانه‌ای مازندران در بخش‌های مختلف به دبیرخانه هفتمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه های خبری مازندران خبر داد.

وی با اشاره به تنوع ارزنده آثار در جشنواره امسال، افزود: خوشبختانه مشارکت چهره‌های مطرح رسانه ای مازندران نوید جشنواره ای جذاب را می‌دهد. 

دبیر هفتمین جشنواره مطبوعات مازندران با تاکید بر اینکه شرکت کنندگان در جشنواره دقیقا بر‌اساس شیوه نامه جشنواره آثار خود را ارسال کنند، خاطرنشان کرد: متاسفانه علیرغم اینکه در مصاحبه‌های قبلی نیز تذکر داده شد که هر شرکت‌کننده فقط می‌تواند در دو بخش و در هر بخش حداکثر 3 اثر ارسال کند اما تعدادی از همکاران رسانه‌ای تعداد آثار بیشتر یا بیش از دو موضوع جشنواره، اثر ارسال کردند.

یوسفی ادامه داد: آثار مازاد ارسالی به‌صورت تصادفی حذف می‌شود و ممکن است برخی از آثار حذف شده کیفیت بالاتری داشته باشد که ضروری است شرکت‌‌کنندگان دقت نظر بیشتری داشته باشند. 

وی متذکر شد: برخی از شرکت‌کنندگان ممکن است با نام مستعار در جشنواره شرکت کنند که ضروری است تمامی فعالان رسانه ای با نام اصلی خود برای برخورداری از جوایز جشنواره از جمله سفر خارجی در صورت کسب عنوان برتر در جشنواره شرکت کنند. 

دبیر هفتمین جشنواره مطبوعات مازندران با اشاره به اینکه باید تمامی آثار ارسالی دارای نام صاحب اثر باشد، گفت: چنانچه اثری فاقد نام صاحب اثر است، باید از سوی مدیر مسئول رسانه، اثر ارسالی با ذکر نام اثر همراه با مهر رسانه مورد تأیید قرار گیرد.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار