3556 زائر اولي مازندراني توسط نمايندگي آستان قدس استان به مشهد مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۶۱۸۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲ 13 June 2018

به گزارش تابناک : مسئول امداد مستضعفين نمايندگي آستان قدس رضوي در مازندران گفت: از شروع فعاليت نمايندگي آستان قدس رضوي اواخر سال 95 در مازندران تاكنون 3556 زائر اولي از ميان اقشار محروم و مستضعف مازندران براي زيارت بارگاه ملكوتي امام رضا(ع) به مشهد مقدس اعزام شدند.
رضا آزادي كناري افزود: مفهوم زائر اولي به آن دسته از اقشار محروم جامعه گفته مي شود كه بيش از 40 سال دارند و به دليل عدم بضاعت مالي هنوز توفيق زيارت امام رضا (ع) نصيبشان نشده است.

وي افزود: با همت نمايندگي آستان قدس رضوي در مازندران و با كمك خيرين عزيز، اين افراد در سطح استان شناسايي و به سفر معنوي مشهد مقدس اعزام مي شوند.

آزادي كناري تصريح كرد: اين افراد پس از شناسايي در قالب كاروان به مدت 3 شبانه روز همراه با هزينه كامل اياب و ذهاب، اسكان و پذيرايي به اين سفر عازم مي شوند.

مسئول امداد مستضعفين نمايندگي آستان قدس رضوي در مازندران خاطرنشان کرد: در سال 96 تعداد 2796 زائر و درسال 97 تا قبل از ماه مبارك رمضان 760 نفر از مازندران اعزام شدند.

آزادی کناری افزود: با بهره برداري از فاز يك زائر شهر در مشهد مقدس و اختصاص سهميه مناسب به مازندران امسال مي توانيم 8 اتوبوس در ماه اعزام داشته باشيم كه اين ميزان در سال گذشته يك اتوبوس در ماه بود و اميدواريم با اين سهميه خوب، تعداد اعزام هاي ما افزايش چشم گيري يابد.

 

 

منبع : صدا و سیما 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار