محمد اسلامي در ديدار با اعضاي هيئت مديره خانه مطبوعات مازندران نقش رسانه و مطبوعات را براي كمک به توسعه متوازن و پايدار نقشي كليدي خواند و اظهار کرد: از مطبوعات بايد براي رشد و سعادت جامعه استفاده كنيم.
کد خبر: ۶۱۲۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۳ 28 May 2018

استاندار مازندران گفت: بر نقش مهم خانه مطبوعات براي ايفاي نقش مدبرانه و حكيمانه در حوزه رسانه تاكيد كرد و گفت : خانه مطبوعات باید اتاق فكري براي راهبري مطبوعات باشد.

استاندار مازندران حركت با برنامه را از جمله سياست هاي مديريت ارشد استان اعلام كرد و یادآور شد : تمام برنامه هاي ما بر اساس طرح آمايش و با در نظر گرفتن استعداد سرزميني و نيروي انساني در حال انجام و پيگيري است و بر همين اساس 12 محور مهم و راهبردي با نگاه اقتصاد مقاومتي و با لحاظ كردن اقتصاد دانش بنيان و مردم محور و نگاه به درون و بيرون در حال عملياتي شدن است .

اسلامی ايجاد سياه نمايي و نارضايتي بين مردم را نقشه اصلي دشمن براي مقابله با نظام دانست و خاطرنشان کرد : اقدامات بسيار خوبي از سوي دولت در همه بخش ها در حال اجرا است و ضرورت دارد تا مردم در جريان خدمات دولت قرار گيرند و رسانه ها در اميد آفريني و ایجاد اعتماد مي توانند كمک بزرگي برای مسئولان باشند.

اسلامي تعيين نمايندگان معين براي هر شهرستان براي تحقق اقتصاد مقاومتي و عملياتي كردن 12 محور مهم مصوب براي توسعه همه جانبه استان را يادآور شد و گفت : كوتاه كردن زمان صدور مجوز سرمايه گذاري و ايجاد امنيت براي سرمايه گذاران مي تواند به فرايند توسعه استان كمك نمايد .

مقام عالي دولت در استان مازندران تهيه بسته سياستي و برنامه اقدام براي هدايت رسانه هاي استان براي كمک به توسعه را از سوي خانه مطبوعات خواستار شد و تصریح کرد: خانه مطبوعات و رسانه ها براي تحرک بخشيدن به جامعه براي مشاركت در توسعه و ايجاد همگرايي نقش مهمي بر عهده دارند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار