مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان:
تابناک: مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بین آموزش و پرورش و بسیج دانش‌آموزی، امسال بیش از ۴ هزار دانش‌آموز اصفهانی در اردوهای طرح هجرت شرکت می‌کنند.
کد خبر: ۶۰۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰ 12 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، محمد حسن قائدی‌ها ، درباره برگزاری طرح اوقات و فراغت دانش‌آموزان استان اصفهان و برنامه‌های اجرایی این طرح اظهار داشت: بیش از 2 هزار کانون‌های پرورشی و فرهنگی در تابستان امسال در طرح تکمیل اوقات و فراغت دانش‌آموزان در نظر گرفته شده و اولویت ما یک مهارت برای هر دانش‌آموز است.

وی افزود: دانش‌آموزان می‌توانند به مراجعه با کانون‌های پرورشی و بسیاری از مدارس که به عنوان پایگاه‌های تابستانه در نظر گرفته شده، نسبت به حضور در این کلاس‌ها اقدام کنند که استقبال بسیار خوبی از این کلاس‌ها به‌عمل آمد و نزدیک به 170 هزار دانش‌آموز در آنها ثبت نام کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان با اشاره به برگزاری طرح هجرت دانش‌آموزی در استان اصفهان بیان کرد: در طرح هجرت که با شرکت دانش‌آموزان صورت می‌گیرد، با توجه به تعامل صورت گرفته با بسیج دانش‌آموزی، اعزام دانش‌آموزان را عملیاتی می‌کنیم و سال قبل 3 هزار و 500 نفر دانش‌آموز به این طرح اعزام شدند و امسال نیز بیش از 4 هزار و 500 نفر در آن شرکت می‌کنند.

وی درباره رواج فضای مجازی در بین دانش‌آموزان و هدایت درست فرهنگی در این فضاها گفت: آموزشی با عنوان درس رسانه برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده ولی مهمترین بخش پلیس فتا است که در این جریان برای جلوگیری باید اقدام کند و ما فقط نسبت به آموزش می‌توانیم اقداماتی داشته باشیم.

قائدی‌ها درباره اقدامات انجام شده برای مقابله با اعتیاد در دانش‌آموزان خاطرنشان کرد: کارشناسی با عنوان کارشناس پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مدارس داریم و کمیته‌ای نیز با نام پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تحت نظر مدیر کل در آموزش و پرورش تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه 8 مهارت را برای مدارس مختلف در نظر گرفته‌ایم، خاطرنشان کرد: این مهارت‌ها به‌ویژه در 11 شهر پرآسیب استان در حال آموزش در مدارس است و هماهنگی نیز با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و نیرو انتظامی شده ‌تا مراکزی که در محدوده مدارس اقدام به فروش دخانیات و قلیان می‌کنند، تعطیل شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار