دبیر هیئت کشتی استان قم از آغاز رقابت سرنوشت ساز ۳ کشتی گیر قمی در انتخابی تیم ملی از امروز خبر داد.
کد خبر: ۶۰۳۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹ 09 May 2018

 

به گزارش تابناک قم،احمد رضایی اظهار داشت: رقابت‌های کشتی انتخابی تیم ملی در دو بخش فرنگی و آزاد از صبح امروز در تهران آغاز شده است و ۳ کشتی گیر قمی برای کسب دو بنده تیم ملی با حریفان خود رقابت می‌کنند.

وی افزود: هر ۳ کشتی گیر قمی در کشتی فرنگی مسابقه می‌دهند و قم در کشتی آزاد نماینده‌ای ندارد به طوری که این ۳ کشتی گیر در مرحله اول مسابقات انتخابی تیم ملی موفق شدند در جمع برترین‌های وزن خود قرار بگیرند و اکنون شانس خود را در مرحله نهایی آزمایش کنند.

دبیر هیئت کشتی استان قم گفت: نمایندگان قم در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی شامل مهدی ابراهیمی در ۸۲ کیلو در رقابت با ۴ کشتی گیر دیگر، علی قیطاسی در وزن ۸۷ کیلو در رقابت با ۵ کشتی گیر دیگر و علی اکبر حیدری در وزن ۹۷ کیلو در رقابت با ۵ فرنگی کار هستند.

رضایی بیان داشت: فرنگی کاران قمی شایستگی حضور در ترکیب تیم ملی را دارند و مهدی ابراهیمی سال گذشته در بازی‌های داخل سالن آسیا در ترکمنستان شرکت کرد و مدال طلا گرفت و علی اکبر حیدری نیز سال گذشته همراه با تیم بیمه رازی قهرمان لیگ کشتی فرنگی شد.

وی عنوان کرد: در رده‌های سنی پایه امسال در تیم‌های ملی نماینده خواهیم داشت و در بخش بزرگسالان نیز به تدریج شاهد به ثمر نشستن سرمایه گذاری‌هایی هستیم که در سال‌های گذشته بر روی رده‌های پایه انجام شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار