آیت‌الله نوری همدانی:
یکی از مراجع تقلید شیعیان با بیان اینکه آمریکا از ابتدا هم قابل اعتماد نبود گفت: در سال‌های اخیر بارها از سوی رهبری گفته شد که به آمریکا اعتماد نکنید و مشخص شده که حرف رهبری درست است.
کد خبر: ۶۰۳۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳ 09 May 2018

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله العظمی نوری همدانی پیش از ظهر چهارشنبه در درس خارج خود در مسجد اعظم با اشاره به خروج ترامپ از برجام اضافه کرد: آمریکا ۴۰ سال است که با دروغ و تحریم با ما رفتار کرده و حتی به طبس حمله نظامی کردند.

وی با بیان اینکه آمریکا از ابتدا هم برای ما قابل اعتماد نبود اظهار داشت: در چند سال اخیر هم بارها از سوی رهبری گفته شد که به آمریکا اعتماد نکنید ولی برخی از مسئولان این کار آزموده شده را تجدید آزمون کردند و معلوم شد که حرف رهبری درست است.

این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه همه باید با شور و شعور علیه دشمنان بایستند اظهار داشت: همه کسانی که به کشور و انقلاب و نظام علاقمند هستند باید در برابر آمریکا محکم باشند.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به خروج ترامپ و مواضع برخی اروپایی ها اضافه کرد: مسئولان فریب این اظهارات را نخورند چون ممکن است نقشه جدیدی برای ایران داشته باشند.

وی تاکید کرد: هدف اروپا این است که با باقی ماندن در برجام بگویند اگر می خواهید ما بمانیم باید مذاکره موشکی داشته باشید.

وی با تاکید بر اینکه ایران باید فعالیت صلح آمیز هسته ای خود را شروع کند اضافه کرد: همه مردم و مسئولین باید بر محور دستورات رهبری و تحت ولایت ایشان رفتار کنند و مطمئن باشند که روزی حکومت زمین به صالحان خواهد رسید.

استاد حوزه علمیه همچنین با اشاره به تعطیلات تابستانی حوزه اظهار داشت: طلاب برای تعطیلات برنامه داشته باشند تا مطالعه و درس و بحثشان و ارتباط با حوزه تعطیل نشود.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام با همه قوا به میدان آمده اند، رسالت حوزه را دوچندان دانست و افزود: خدا از علما پیمان گرفته که در برابر ظالمان و فریاد مظلومان نباید بی تفاوت باشند.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به بسته شدن تلگرام گفت:همان طور که مقام معظم رهبری بر داشتن فضای مجازی داخلی تاکید داشتند باید سعی کنیم فضای مجازی داخل را تقویت کنیم و توجهی به حرف برخی که دوست دارند این فضا باز باشد نداشته باشیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار